Sėkminga ir akį traukianti komunikacija prasideda nuo kruopščiai parengtos strategijos. Kurdami ją, pirmiausia išsiaiškiname kliento ritmą: atliekame tikslinių auditorijų tyrimą, atsižvelgiame į konkurentų analizę, įvertiname esamą komunikaciją, bendrines tendencijas, keliamus KPI’s (veiklos rezultatų rodiklis).
Pasitelkę šiuos ekspertine analize grįstus duomenis, išvystome strategijos dalis: kūrybinę koncepciją – bendrą komunikacijos vardiklį, dizaino gaires ir šablonus kiekvienam socialinių tinklų kanalui, kalbėjimo toną ir temas, kuriomis vertėtų komunikuoti. Numatome komunikacijos vardiklį, dizaino gaires ir šablonus kiekvienam socialinių tinklų kanalui, kalbėjimo toną ir temas, kuriomis vertėtų komunikuoti. Numatome komunikacijos dažnį ir paruošiame reklamos strategiją ir taktiką išdėstytą laike pagal kruopščiai aprašytas tikslines auditorijas. Reklamos strategiją sudaro biudžetavimas, kanalų parinkimas, reklamos priemonių parinkimas ir preliminarių rezultatų numatymas su bendrais KPI’s. Paruošus šį metronomą (komunikacijos strategiją), belieka kartu suderinti darbo proceso eigą, išgryninti infrastruktūrą ir galime startuoti!
Susisiekti