Intensyvioje darbo rinkoje labai svarbu tinkamai pristatyti darbdavį bei aiškiai iškomunikuoti darbovietės privalumus, vertes, vertybinę poziciją ir pranašumus, kad potencialūs kandidatai galėtų iš karto įvertinti, ar jūsų įmonė atitinka jų lūkesčius ir vertybes. Konkurencija dėl talentų kasmet auga, todėl įmonėms būtina iš anksto apgalvoti, kokį pirmąjį įspūdį jos paliks potencialiems kandidatams, kad užsitikrintų geriausius specialistus ir išsiskirtų rinkoje.
Čia svarbus tampa kryptingas darbdavio įvaizdžio formavimas, paremtas nuosekliu planu ir autentiškais sprendimais, kurie atspindi organizacijos kultūrą bei skatina ryšį su auditorija, padedant sukurti tvirtą ir nuoseklų įmonės įvaizdį.
Mes padedame klientams sukurti sėkmingą strategiją, skirtą stiprinti darbdavio įvaizdį, ir pasirūpiname komunikacijos įgyvendinimu pagrindiniuose socialinių tinklų kanaluose – LinkedIn, Facebook, Instagram ir TikTok, užtikrindami, kad įmonės žinutė būtų aiški ir pasiektų kuo platesnę bei tikslesnę auditoriją. Atsižvelgdami į įmonės toną bei auditoriją, padedame išgryninti žinutę, kuri ne tik informuoja, bet ir įkvepia, kad kandidatai galėtų įvertinti, kokia patraukli yra jūsų darbovietė.
Mūsų komanda bendradarbiauja su paskirtais kliento įmonės atstovais, kad ši strategija būtų nuosekliai ir tikslingai vystoma, užtikrinant ilgalaikį ir nuolatinį darbdavio įvaizdžio stiprinimą.