Intensyvioje darbo rinkoje labai svarbu tinkamai pristatyti darbdavį bei aiškiai iškomunikuoti darbovietės privalumus, vertes, vertybinę poziciją ir pranašumus, kad potencialūs kandidatai galėtų iš karto įvertinti, ar jūsų įmonė atitinka jų lūkesčius ir vertybes. Konkurencija dėl talentų kasmet auga, todėl įmonėms būtina iš anksto apgalvoti, kokį pirmąjį įspūdį jos paliks potencialiems kandidatams, kad užsitikrintų geriausius specialistus ir išsiskirtų rinkoje.

Čia svarbus tampa kryptingas darbdavio įvaizdžio formavimas, paremtas nuosekliu planu ir autentiškais sprendimais, kurie atspindi organizacijos kultūrą bei skatina ryšį su auditorija, padedant sukurti tvirtą ir nuoseklų įmonės įvaizdį.

Mes padedame klientams sukurti sėkmingą strategiją, skirtą stiprinti darbdavio įvaizdį, ir pasirūpiname komunikacijos įgyvendinimu pagrindiniuose socialinių tinklų kanaluose – LinkedIn, Facebook, Instagram ir TikTok, užtikrindami, kad įmonės žinutė būtų aiški ir pasiektų kuo platesnę bei tikslesnę auditoriją. Atsižvelgdami į įmonės toną bei auditoriją, padedame išgryninti žinutę, kuri ne tik informuoja, bet ir įkvepia, kad kandidatai galėtų įvertinti, kokia patraukli yra jūsų darbovietė.

Mūsų komanda bendradarbiauja su paskirtais kliento įmonės atstovais, kad ši strategija būtų nuosekliai ir tikslingai vystoma, užtikrinant ilgalaikį ir nuolatinį darbdavio įvaizdžio stiprinimą.

Daugiau Susisiekti

Išsigryninę darbovietės poreikius kandidatams, rengiame aktualų turinį LinkedIn, TikTok, Facebook ir Instagram platformoms – nuo darbuotojų istorijų, kasdienybės užkulisių iki karjeros galimybių pristatymo. Taip pat kuriame darbo skelbimus, užtikriname jų sklaidą ir padedame padidinti pasiekiamumą naudojantis reklamos galimybėmis. Tokiu būdu stiprinamas darbdavio įvaizdis tiek išorėje, tiek įmonės viduje.

Karjeros mugėse rūpinamės pilnu įmonės pristatymu – nuo idėjos iki įgyvendinimo. Kartu su klientais kuriame išskirtinius reklamos sprendimus ir reprezentacines vizualines priemones (pvz., skrajučių ar stendų dizainus), padedančias išsiskirti ir pritraukti dėmesį. Toks įsitraukimas leidžia efektyviai komunikuoti apie jūsų įmonę ir kartu kuria pridėtinę vertę visai organizacijai.

  • Startuoliams ir augančioms įmonėms: Jei jūsų verslas yra pradedantis arba auga, darbdavio įvaizdžio strategija gali padėti sukurti aiškų, patrauklų įmonės įvaizdį, kuris pritrauktų aukščiausios kvalifikacijos specialistus. Tai padeda ne tik pritraukti talentus, bet ir sukurti sklandų įmonės vidinį komunikavimą ir kultūrą.
  • Įmonėms, kurios nori diferencijuotis rinkoje: Jei jūsų sektoriuje yra daug konkurentų, darbdavio įvaizdžio strategija padeda išsiskirti. Tai ypač aktualu darbo rinkoje, kur konkurencija dėl talentų yra didelė. Sukūrę stiprų įvaizdį, galėsite ne tik pritraukti naujus darbuotojus, bet ir išlaikyti esamus.
  • Įmonėms, siekiančioms sustiprinti savo reputaciją: Jei jūsų įmonė nori būti žinoma ne tik kaip pelningas verslas, bet ir kaip puikus darbdavys, kuris vertina savo darbuotojus, tai darbdavio įvaizdžio strategija taps kertine. Tokia strategija padeda sukurti pasitikėjimą tiek darbuotojams, tiek išoriniams klientams ir partneriams.
  • Įmonėms, kurios planuoja įgyvendinti pokyčius organizacijoje: Jei įmonėje vyksta organizaciniai pokyčiai (pvz., struktūriniai pakeitimai, naujų vertybių diegimas, kultūros transformacija), darbdavio įvaizdžio strategija padės šiuos pokyčius aiškiai pristatyti tiek darbuotojams, tiek išoriniams stebėtojams.
  • Įmonėms, siekiančioms prisidėti prie tvarumo ir socialinės atsakomybės: Vis daugiau įmonių įsitraukia į tvarumo iniciatyvas ir socialinę atsakomybę. Sukūrus darbdavio įvaizdžio strategiją, kuri apima šias vertybes, galima ne tik sustiprinti įmonės reputaciją, bet ir pritraukti darbuotojus, kurie vertina tokias iniciatyvas.

Darbdavio įvaizdžio strategija tampa ne tik būdu pritraukti talentus, bet ir priemone, kuri formuoja ilgalaikį įmonės vertinimą visuomenėje, darbuotojų pasitenkinimą ir lojalumą. Tinkamai sukurta ir įgyvendinta strategija padės pasiekti norimus verslo tikslus ir užtikrinti tvarią sėkmę ilgalaikėje perspektyvoje.

Mūsų požiūris – ilgalaikis kūrimas, orientuotas į nuoseklią komunikaciją, kuri būtų ne tik reprezentatyvi, bet ir įtraukianti. Todėl padedame klientams suplanuoti nutarto laikotarpio komunikacijos turinį, įvertinant sezoniškumą, kampanijų galimybes ir tikslinių grupių įpročius. Darbdavio įvaizdžio formavimas tampa neatsiejama strategijos dalimi – ne vienkartine kampanija, o nuolat palaikoma kryptimi.

Jeigu ir jūsų organizacijai aktualus darbdavio įvaizdis, kviečiame susisiekti su mumis! Kartu atrasime būdus, kaip jį stiprinti ir komunikuoti taip, kad jis ne tik atspindėtų realybę, bet ir įkvėptų ateities kolegas.

Susisiekite – mielai aptarsime jūsų lūkesčius, atsakysime į rūpimus klausimus bei susipažinsime artimiau!

Nemokama konsultacija

Registruokis nemokamai 30 minučių konsultacijai.
Jos metu aptarsime Jūsų komunikacijos, reklamos ir kitus iššūkius bei patarsime, kokių žingsnių turėtumėte imtis toliau.