IŠŠŪKIS
„Mažojo princo“ išmintis byloja, kad tampi amžinai atsakingas už tą, kurį prisijaukini. Mūsų kolegei radus klaidžiojančią benamę katytę, sureagavome komandiškai. Katytės globą patikėjome Vilniaus gyvūnų globos namams, o patys pradėjome aktyvią viešinimo kampaniją, ieškodami katytei būsimų namų. Apsilankę prieglaudoje, ten sutikome dešimtis kitų išduotų augintinių, laukiančių mylinčių šeimininkų. Iškėlėme sau iššūkį padidinti beglobių gyvūnų skelbimų matomumą socialiniuose tinkluose (Facebook ir Instagram) bei sukurti originalią ir auditorijos įsitraukimą skatinančią komunikaciją.
VEIKSMAI
Tikslui pasiekti pasitelkėme dirbtinį intelektą (DI) ir jo teikiamas galimybes. Komunikacijos įrašų vizualams generuoti naudojome originalias prieglaudos gyventojų nuotraukas, atskleidžiančias gyvūnų charakterio savybes ir išvaizdos detales.
REZULTATAI
Netrukus keli vizualuose esantys keturkojai rado mylinčius namus, o mūsų įsipareigojimas kūrybiškai ir paveikiai pasakoti gyvūnų istorijas visapusiškai išplėtė prieglaudos internetinę bendruomenę. Per visą komunikacijos laikotarpį buvo pasiekta 250 800 paskyrų, iš kurių 37.2 tūkst. į ją įsitraukė, o Facebook puslapis susilaukė 65.3 tūkst. vizitų.