„VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBOS“ KAMPANIJA

Grafinis dizainas / Komunikacijos strategija / Kūrybinė kampanija / Reklama

2025

viesuju-pirkimu-tarnyba-business-case-mockup

IŠŠŪKIS

Pagrindinis kampanijos tikslas buvo informuoti Lietuvos įvairių industrijų tiekėjus apie dalyvavimo viešuosiuose pirkimuose per CVP IS sistemą galimybes ir naudas, formuojant teigiamą požiūrį į dalyvavimą pirkimuose, pabrėžiant skaidrumą, efektyvumą ir privalumus verslui. 

Kampanija siekė įtraukti tiekėjus per tikslines komunikacijos strategijas, naudojant socialinius tinklus ir optimizuojant reklamos veiksmus, kad padidintų svetainės srautą ir informuotumą apie sistemą. Suformuluoti konkretūs veiklos rodikliai (KPI), įskaitant svetainės lankomumą, video peržiūras ir įsitraukimą, padėjo pasiekti norimus rezultatus ir skatinti verslo įsitraukimą. 

Buvo iškelti šie KPI: 

  • Pagrindinis kampanijos uždavinys buvo informuoti tiekėjus apie dalyvavimo viešuosiuose pirkimuose per CVP IS sistemą galimybes ir naudas, formuoti jų teigiamą požiūrį į dalyvavimą pirkimuose ir paskatinti dalyvauti, akcentuojant skaidrumą, efektyvumą ir naudą verslui. Skaitinis KPI buvo 5 tūkst. atvedimų į svetainę iš Facebook ir 20 tūkst. reklamos peržiūrų. 
  • Antrasis tikslas buvo parodyti kitų verslo atstovų dalyvavimo viešuosiuose pirkimuose geruosius pavyzdžius. Skaitinis KPI buvo 500 video peržiūrų. 
  • Trečiasis uždavinys buvo „tiekėjo gido“ platinimas. Skaitinis KPI buvo 5 tūkst. nuvedimų į svetainę ir 5 tūkst. reklamos peržiūrų. 
  • Paskutinysis uždavinys buvo straipsnio apie konkurencingumą ir skaidrumą viešinimas. Skaitinis KPI buvo 1 000 atvedimų į svetainę. 

VEIKSMAI

Kiekvienas uždavinys turėjo atskirus tikslus ir įrankius jiems pasiekti, todėl visiems iš jų buvo pasirenkamos tinkamiausios socialinių tinklų platformos ir kampanijos, kurios padėjo tų tikslų pasiekti. Kiekvienam iš uždavinių pasiekti buvo rengiami komunikacijos įrašai ir reklaminiai skelbimai. Strateginis kampanijos planas padėjo laiku išleisti visą komunikaciją ir reklamą Facebook socialiniame tinkle ir META reklamos platformoje. Taip pat visos kampanijos metu buvo vykdomos kampanijų, biudžetų ir vizualų optimizacijos, padėjusios pasiekti rezultatų ir optimaliausiai išnaudoti reklamos biudžetą.

REZULTATAI

Per kampanijos laikotarpį buvo pasiekti visi užsibrėžti KPI.  

  • Pirmojo uždavinio pasiekiamumo rezultatai buvo pasiekti 911%, srautas pasiekė virš 100%, buvo sugeneruotas 5 021 atvedimas į svetainę iš Facebook ir 182 336 reklamos peržiūros. 
  • Antrojo uždavinio rezultatai viršyti 2 kartus, kadangi buvo sugeneruota 1000 video peržiūrų Youtube ir 11 063 peržiūros Facebook reklamoje. 
  • Trečiojo uždavinio srauto rezultatai taipogi viršijo 100% su 6 039 atvedimais į svetainę iš FB ir 447 003 reklamos peržiūromis. 
  • Ketvirtojo uždavinių rezultatai viršyti 2 kartus, kadangi buvo sugeneruotas 2 131 atvedimas į svetainę. 
viesuju-pirkimu-tarnyba-business-case-pvz-3
viesuju-pirkimu-tarnyba-business-case-pvz-1
viesuju-pirkimu-tarnyba-business-case-pvz-2