Iššūkis
Nuo 2022 birželio mėnesio vykdome darbdavio įvaizdžio komunikaciją Lietuvos rinkai pasaulinėse Thermo Fisher Scientific Facebook, Linkedin ir Instagram paskyrose. Pagrindinė mūsų užduotis – kurti natūralų, įtraukiantį turinį, kuris padėtų gerinti Thermo Fisher Scientific įvaizdį darbo rinkoje ir pritrauktų kvalifikuotus darbuotojus.
Veiksmai
Kokybiškam tikslo įgyvendinimui organizuojame fotosesijas bei video turinio filmavimus, kurie yra planuojami ir ruošiami pagal pasaulines prekinio ženklo naudojimo gaires. Norėdami išlaikyti visapusišką darbdavio įvaizdžio komunikacijos vientisumą, prisidedame prie Thermo Fisher Scientific renginių, paruošdami komunikacijos vizualiką pratęsiančius vizualus stendų apipavidalinimui bei promo dovanoms.
Rezultatai
Per pirmus 6 darbo mėnesius pasiekėme daugiau nei 300 000 ypatingai nišinės tikslinės auditorijos asmenų bei sukūrėme komunikaciją, kuri sulaukė daugiausia susidomėjimo pasaulinėse Thermo Fisher Scientific paskyrose.