THERMO FISHER SCIENTIFIC

Darbdavio įvaizdis / Foto / Video kūrimas / Komunikacijos strategija / Socialinių tinklų valdymas

2022

03.10

Iššūkis

Nuo 2022 birželio mėnesio vykdome darbdavio įvaizdžio komunikaciją Lietuvos rinkai pasaulinėse Thermo Fisher Scientific Facebook, Linkedin ir Instagram paskyrose. Pagrindinė mūsų užduotis – kurti natūralų, įtraukiantį turinį, kuris padėtų gerinti Thermo Fisher Scientific įvaizdį darbo rinkoje ir pritrauktų kvalifikuotus darbuotojus.

Veiksmai

Kokybiškam tikslo įgyvendinimui organizuojame fotosesijas bei video turinio filmavimus, kurie planuojami ir ruošiami pagal pasaulines prekinio ženklo naudojimo gaires. Norėdami išlaikyti visapusišką darbdavio įvaizdžio komunikacijos vientisumą, prisidedame prie Thermo Fisher Scientific renginių, ruošdami vaizdinį komunikacijos stilių pratęsiančius vizualus stendų apipavidalinimui bei promo dovanoms.​

Rezultatai

Per pirmus šešis bendradarbiavimo mėnesius pasiekėme daugiau nei 300 000 ypatingai nišinės tikslinės auditorijos vartotojų, veikiančių mokslinių tyrimų, biotechnologijų ir farmacijos srityse. Sukūrėme unikalią komunikaciją, kuri išsiskyrė ne tik profesionalumu, bet ir kūrybiškumu, todėl sulaukė didelio susidomėjimo pasaulinėse „Thermo Fisher Scientific“ paskyrose. Ši komunikacija padėjo įtvirtinti organizaciją kaip inovatyvų ir patikimą darbdavį auditorijos akyse, prisidėjo prie jos matomumo ir efektyvaus įsitraukimo augimo.

SOCIALINIŲ TINKLŲ VALDYMAS

Pasnekejai Mokslo Diena Min
Termo Sveikatos Draudimai Min
Vieta Augti Ir Tobuleti Min
03.14 Min
N

Darbdavio įvaizdžio komunikacija renginiuose

N