Iššūkis
„Son De Flor“ – tai Baltijos šalių prekės ženklas, kuriantis linines sukneles ir kitus produktus, orientuotus į elektroninę prekybą. Tuo metu vos pusantrų metų veikiantis verslas kreipėsi į mus su ambicingu tikslu – pasirūpinti visapusišku skaitmeniniu prekės ženklo našumu ir vykdyti efektyvias reklamos kampanijas META ir Google platformose.
Veiksmai
Per daugiau nei ketverių metų partnerystę sukūrėme tvirtą konversijų kanalo strategiją, kuria siekėme tiek pritraukti naujus klientus, tiek padidinti lojalių klientų skaičių. Šiuos tikslus pasiekėme integruodami įvairias priemones: socialinių tinklų reklamas, email marketing kampanijas, internetinės paieškos reklamą bei nuolatinę duomenų analizę.
Mūsų bendradarbiavimas taip pat apėmė verslo plėtros konsultacijas, rinkodaros informacijos centro kūrimą, A/B testus ir istorinių reklamos duomenų naudojimą strategijos optimizavimui. Reklamos kampanijos buvo vykdomos pasauliniu mastu – Šiaurės Amerikoje, Europoje, Azijoje, Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje, apimant iki 50–60 reklaminių kampanijų per mėnesį.
Rezultatai
Per ketverius bendradarbiavimo metus, „Son De Flor“ prekės ženklas išaugo daugiau nei 4 kartus, o metinės pajamos pasiekė milijonus. Nuosekliai vykdytos kampanijos užtikrino solidžią investicijų grąžą tiek pritraukiant naujus klientus, tiek stiprinant ryšį su esama auditorija. Per šį laiką surinkome šimtus tūkstančių sekėjų, pasiekėme milijoninę auditoriją ir optimizavome šimtus konversijų. Šie rezultatai atspindi ilgalaikės strategijos ir pasaulinės komunikacijos efektyvumą.