Iššūkis
Klaipėdoje įsikūręs prekybos centras „Banginis“ siekė atnaujinti savo komunikaciją „Facebook“ ir sukurti naują vizualinį identitetą. Prekybos centras orientuojasi į funkcionalumą bei greitą apsipirkimą, todėl jam trūksta laisvalaikio zonų, kurios galėtų būti traukos objektais. Be to, „Banginis“ nevykdo didelio masto rinkodaros veiksmų, tokių kaip teminiai išpardavimai ar renginiai bei negeneruoja vizualinio turinio (nuotraukų ar vaizdo įrašų), todėl viena pagrindinių užduočių tapo patrauklios komunikacijos kūrimas esant ribotoms turinio galimybėms.
Veiksmai
Vizualiniam identitetui sukurti pasitelkėme dirbtinį intelektą (DI), generuodami unikalų turinį, suderintą su prekybos centro logotipo spalvų palete. Tai leido išlaikyti prekės ženklo nuoseklumą ir stiprinti jo atpažįstamumą. Komunikacijoje didžiausią dėmesį skyrėme edukaciniam turiniui, įtraukdami prekybos centro nuomininkus – taip nuolat informavome auditoriją apie parduotuves ir paslaugas, kurias jie gali rasti „Banginyje“.
Rezultatai
Nuo 2024 m. rugpjūčio mėnesio vykdome nuoseklią prekybos centro „Banginis“ komunikaciją „Facebook“, naudodami pasiekiamumo reklamos kampanijas. Rezultatai pranoko lūkesčius: pasiekiamumo reklamos kaina yra beveik perpus mažesnė už rinkos vidurkį, todėl kiekvieną mėnesį pasiekiame 50–60 % didesnę auditoriją nei buvo numatyta pradiniuose tiksluose, taip efektyviai stiprinant „Banginio“ prekės ženklo poziciją.