OptiO optika: Šventinė socialinių tinklų kampanija

Foto / Video kūrimas / Grafinis dizainas / Kūrybinė kampanija

2024

Iššūkis

OptiO optikos komunikacijos strategiją tobulinome nuo 2021 metų, nuolat ieškodami būdų, kaip atnaujinti periodiškai pasikartojančią informaciją, kad ši išliktų įdomi ir įtraukianti. Vienas didžiausių iššūkių – kaip šventiniu laikotarpiu išsiskirti ir išlaikyti vartotojų dėmesį, kai socialiniai tinklai prisipildo reklaminio triukšmo. 2024 m. gruodžio mėnesį nusprendėme turinį pateikti kampanijiniu principu, siekdami ne tik padidinti prekės ženklo atpažįstamumą, bet ir pritraukti naujų klientų. 

Veiksmai

Kad pelnytume auditorijos dėmesį, pasitelkėme dirbtinio intelekto (DI) įrankius ir sukūrėme „Facebook“ bei „Instagram“ turinio seriją, įkvėptą gerai žinomų pasakų motyvų. Kiekviename įraše derinome įprastas komunikacijos temas su žinomais pasakų siužetais, taip suteikdami turiniui originalumo ir interaktyvumo. Pavyzdžiui, viename įraše klausėme: „Kas būtų, jei Raudonkepuraitė būtų pasirūpinusi savo rega? Galbūt ji būtų iškart atpažinusi, kad vietoje močiutės – vilkas?“ Tokie kūrybiniai sprendimai skatino auditoriją naujai pažvelgti į regos ir klausos svarbą, kartu sukuriant emocinį ryšį su prekės ženklu. 

Rezultatai

Kampanija pranoko lūkesčius: įrašai pasiekė 200 % išsikeltų KPI rodiklių, sulaukė didelio vartotojų įsitraukimo ir organinio dalijimosi. Vienas iš kampanijos įrašų tapo daugiausiai vartotojų pasiekusiu turinio vienetu per visus 2024-uosius metus, nors jo reklamai buvo skirtas įprastas biudžetas. Tai atskleidė, kad kūrybiškumas ir netikėta prieiga gali padėti išsiskirti net ir intensyviausiu reklamos laikotarpiu. 

Socialinių tinklų kampanijos vizualai

Optio Mockup 2 1
Optio Mockup 1 1