Iššūkis
Didinti MÖLLER’S produktų vaikams žinomumą, skatinti pardavimus, edukuoti auditoriją apie žuvų taukų naudą vaikų imunitetui, smegenų vystymuisi, regėjimui, judėjimui.
Veiksmai
Išvystę kūrybinę mintį, kad genijais ne gimstama, o tampama, vizualizavome ją, sugretindami vaikus su visiems puikiai atpažįstamais genijais, menininkais, išradėjais, sportininkais: Albertu Einšteinu, Marija Kiuri, Frida Kahlo, Neil Armstrong, Serena Williams ir kitais. Įrašais skleidėme žinutę, kad tinkami mitybos įpročiai ir reikiamų maisto medžiagų balansas yra raktas į gerą vaiko savijautą, aktyvumą ir motyvaciją siekti savo tikslų.
Rezultatai
Įgyvendinę kampaniją, net 140 proc. viršijome iškeltą pasiekiamumo tikslą, užtikrinome 100 proc. įsitraukimą pagal suplanuotus rodiklius ir sėkmingai įgyvendinome bendradarbiavimą su trimis įtakingais nuomonės formuotojais.
Šie rezultatai atskleidė, kad tikslingai sukurta strategija ir kūrybiški sprendimai padėjo pasiekti įspūdingų rodiklių bei efektyviai įgyvendinti kampanijos tikslus.