Iššūkis
Didinti MÖLLER’S produktų vaikams žinomumą, skatinti pardavimus, edukuoti auditoriją apie žuvų taukų naudą vaikų imunitetui, smegenų vystymuisi, regėjimui, judėjimui.
Veiksmai
Genijais ne gimstama, o tampama! Visi tėvai nori, kad jų vaikas atskleistų savo potencialą, būtų motyvuotas mokytis, siekti tikslų, išpildyti savo talentus. Užauginti genijų – tai užtikrinti pilnavertę vaikystę, įgalinančią vaiką tapti tuo, kuo tik nori. Gera savijauta ir veržlumas siekti svajonių prasideda nuo pilnavertės mitybos – tik jausdamasis gerai fiziškai, vaikas gali nevaržomai tobulėti, todėl Omega-3 – viena svarbiausių varnelių sąraše, ruošiantis rugsėjui.
Vizualinis stilius: kampanijos turinyje naudosime grafinius elementus, sugretinandami nuotraukose esančius vaikus su kiekvienam puikiai atpažįstamais meninikais, išradėjais ir genijais: Albertu Einšteinu, Marija Kiuri, Frida Kahlo,Neil Armstrong ir kitais. Įrašais nešime žinutę, kad tinkami mitybos įpročiai, reikiamų vitaminų ir maisto medžiagų balansas yra raktas į gerą vaiko savijautą, aktyvumą, motyvaciją siekti savo tikslų.
Rezultatai
Pasiekėme šiuos KPI‘s:
Pasiekiamumas: 140 proc iškelto KPI.
Įsitraukimas: 100 proc. Iškelto KPI.
Įgyvendinome kolaboracijas su trimis nuomonės formuotojais.