Möller’s „Auginame asmenybes jau 170 metų“ socialinių tinklų kampanija

Grafinis dizainas / Kūrybinė kampanija / Socialinių tinklų valdymas

2024

Moller 1

Iššūkis

Švenčiant 170 metų Möller’s prekės ženklo sukaktį, klientas norėjo tai susieti su ilgamečiu indėliu į visavertę vaikų ir paauglių mitybą. Įdomiu istoriniu naratyvu komunikacijai tapo faktas, kad dar 1929 metais Möller’s žuvų taukai buvo įtraukti į „Oslo pusryčių“ programą, skirtą Norvegijos vaikų sveikatos stiprinimui. Metėme sau iššūkį sukurti autentišką socialinių tinklų kampaniją, kuri paveikiai atskleistų žinutę, kad nors laikai, kartos ir mados keičiasi, Möller’s ir toliau sėkmingai augina asmenybes. 

Veiksmai

Sukūrėme „Facebook“ ir „Instagram“ turinio įrašų seriją, vaizduojančią mokyklinio amžiaus vaikų kasdienybę skirtingais laikmečiais – nuo 1854 iki šių dienų. Kiekviename vizuale rodėme tam laikmečiui būdingą vaiko kuprinės turinį su tuometiniu Möller’s buteliuko dizainu. Siekiant kurti pridėtinę vertę auditorijai, įrašuose edukavome apie omega-3 svarbą vaikų regėjimui, imunitetui, smegenų veiklai. Įrašų serija skatinome tėvus pasirūpinti visaverte mityba ir auginti asmenybes su Möller’s – patikimais, kartų patikrintais produktais. Išskirtinis vizualinis išpildymas įtraukiai perteikė istorinę žinutę, išlaikant artimą, kasdienišką ir padrąsinantį komunikacijos toną. 

Rezultatai

Kampanija sulaukė itin didelio vartotojų įsitraukimo ir plačiai pasiekė tikslinę auditoriją. „Facebook“ platformoje pasiekėme 73 % daugiau vartoto nei buvo suplanuota, o vartotojų įsitraukimas 29 % viršijo pradinius lūkesčius. „Instagram“ kanale kampanija pasiekė 89 % daugiau žmonių nei planavome iš pradžių, o vartotojų įsitraukimo rodiklis viršijo numatytą net 83 %. Šie rezultatai atskleidė, kad kampanija efektyviai užmegzė emocinį ryšį su auditorija, pabrėždama ilgametę Möller’s  patirtį ir reikšmingą vaidmenį, rūpinantis augančiomis asmenybėmis. 

Socialinių tinklų komunikacija

Moller Copy