Iššūkis:
Klientas kreipėsi siekdamas pagerinti prekės ženklo žinomumą, svetainės srautą ir padidinti atsiperkamumą „Meta“ reklamoje. Kaip pagrindinį tikslą iškėlėme bent dvigubą jo padidėjimą ir efektyvesnių reklamos rezultatų užtikrinimą.
Veiksmai:
Atlikome išsamią ankstesnių veiksmų analizę, parengėme naują reklamos planą ir vizualiai patrauklų turinį. Pradėjome leisti reklamą „Meta“ platformoje, nuosekliai optimizuodami kampanijas pagal pasiektus rezultatus. Kartu su klientu sprendėme sekimo problemas, kūrėme naujas auditorijas ir prisidėjome prie akcijų bei pasiūlymų rengimo.
Rezultatai:
Per tris mėnesius ROAS konversijų kampanijose buvo padidinti dvigubai, išaugo svetainės srautas: paspaudimo kaina buvo 3–4 kartus mažesnė už rinkos vidurkį. Vykdydami kelias konversijų ir srauto kampanijas, sulaukėme didelio pasiekiamumo.