IŠŠŪKIS
„Medicina Practica“ yra viena pažangiausių medicinos laboratorinių tyrimų tinklų Baltijos regione. Laboratorijoje svarbios aukščiausių standartų naujausios tyrimų technologijos, atidumas, inovatyvumas ir profesionalumas bei ypatingas dėmesys pacientui. Kurdami komunikaciją „Medicina Practica“ laboratorijai, susiduriame su iššūkiu: kaip išsiskirti medicininių paslaugų rinkoje ir tinkamai komunikuoti, kad teikiamos tyrimų, o ne klinikos paslaugos. Komunikacijos tikslas – didinti prekinio ženklo atpažįstamumą, žinomumą bei klientų pasitikėjimą laboratorijomis. Taip pat siekiame pritraukti naujų klientų, kurie taptų lojaliais lankytojais, ir didinti pardavimus elektroninėje parduotuvėje.
VEIKSMAI
„Medicina Practica“ laboratorijai kuriame turinį, kuris yra tiek pardaviminis, tiek edukacinis – vartotojams pateikiame įdomius ir naudingus faktus apie sveikatą, tuo pačiu pristatydami laboratorijoje atliekamus tyrimus bei specialius pasiūlymus. Turinį pritaikome pagal sezoniškumą ir svarbiausius tyrimus pagal metų laikus. Kiekvieną mėnesį pristatome ypatingus mėnesio pasiūlymus, naujus tyrimus ar tyrimų programas, visa tai įtraukdami į išsamų komunikacijos planą.
Administruojame „Medicina Practica“ reklamas socialiniuose tinkluose, vykdydami tiek komunikacijos įrašų, tiek kasmėnesinių pasiūlymų reklamą Facebook ir Instagram platformose.
Pradėję dirbti su klientu, sukūrėme vizualinį identitetą, kuris dabar taikomas ir už socialinių tinklų ribų – kiekvieną mėnesį kuriame reklaminius plakatus, adaptacijas LED ekranams bei papildomą fizinę reklaminę medžiagą pagal kliento poreikį.
REZULTATAI
Bendradarbiaudami su „Medicina Practica“ sukūrėme vizualinį identitetą, kuris tapo atpažįstamas ir artimas vartotojui, bei buvo pritaikytas fizinėms reklamos priemonėms.
Nuosekliai kuriamas turinys padeda didinti prekinio ženklo atpažįstamumą ir žinomumą, o pasitelkdami reklamą kiekvieną mėnesį pasiekiame šimtatūkstantinę auditoriją visuose miestuose, kuriuose veikia laboratorijų padaliniai.