Iššūkis
Iškomunikuoti pastarojo 20-mečio Europos Sąjungos investicijų naudą Lietuvos energetikai, susisiekimui, socialinei ir sveikatos apsaugai bei kitoms valstybei aktualioms sritims. Pasitelkus įvairius turinio sklaidos kanalus, edukuoti Lietuvos gyventojus apie progresą, kurį pasiekėme per 20 metų buvimo ES dalimi. Sukūrę kampanijos šūkį „Jau 20 metų stiprESni“ iškėlėme tikslą pasiekti plačią auditoriją, efektyviai ir unikaliai perteikti svarbią informaciją, skatinti pasididžiavimo jausmą.
Veiksmai
Efektyviausiam kampanijos išpildymui apjungėme įvairius komunikacijos kanalus: socialinius tinklus („Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“), žiniasklaidos straipsnius (Delfi.lt), nuomonės formuotojus bei vaizdo klipus, kuriuos talpinome į „YouTube“ ir transliavome LRT. Facebook ir Instagram platformoms parengėme įtraukių įrašų seriją, kuria atskleidėme kampanijos žinutę ir rūpinomės visuomenės edukavimu. Kruopščiai atrinkti nuomonės formuotojai organiškai užpildė komunikacijos tarpus tarp straipsnių ir kito turinio viešinimo. Nuolat vykdėme reklamą, siekdami dar plačiau skleisti šios kampanijos žinutę.
Rezultatai
Įgyvendinus kampanijos viešinimo planą, pasiekti rezultatai viršijo iškeltą 2,5 mln. pasiektų žmonių KPI 3 kartus. „Facebook“ ir „Instagram“ komunikacija pasiekė 2 milijonus vartotojų, o LRT ir „YouTube“ platformose vaizdo įrašai surinko daugiau nei 4 milijonus peržiūrų. Delfi.lt publikuoti straipsniai buvo perskaityti keliasdešimt tūkstančių kartų, patvirtinant, kad pasirinktos temos buvo aktualios tikslinei auditorijai. Nuomonės formuotojų įsitraukimas sustiprino kampanijos žinutę ir padėjo auditorijai dar geriau suprasti ES investicijų svarbą Lietuvos progresui.