Iššūkis
„Gamtos ateitis“ – licencijuota pakuočių atliekų tvarkymo organizacija, koordinuojanti Lietuvos gamintojų ir importuotojų prekinių pakuočių atliekų tvarkymą. „Gamtos ateitis“ komunikaciją kuriame nuo 2024 metų vasario mėnesio, siekdami didinti prekės ženklo žinomumą, pritraukti naujų klientų bei edukuoti vartotojus rūšiavimo, aplinkos taršos temomis, taip didinant gyventojų, savivaldų bei verslų sąmoningumą. Pagrindinis iššūkis – išlaikyti įmonės respektabilumą ir teigiamą įvaizdį komunikuojant visuomenėje kontraversiškai vertinamomis temomis.
Veiksmai
Pradėję darbus 2024 metų vasarį, sukūrėme socialinių tinklų komunikacijos strategiją. Ja vadovaudamiesi, nuosekliai vykdome Facebook bei Instagram komunikaciją. Kiekvieną mėnesį kuriame komunikacijos tinklelį, atliepiantį aktualijas bei sezoniškumą, vartotojus edukuojame apie rūšiavimą, atliekų tvarkymą bei tvarumą. Statinius vizualus komunikacijai ruošiame pasitelkdami dirbtinio intelekto (DI) įrankius. DI naudojimas leidžia sukurti dinamišką, išskirtinę estetiką, pavaizduoti rūšiuojamas atliekas kaip atpažįstamus objektus ar net meno kūrinius. Komunikacijos tinklelį pagyvina trumpi vaizdo įrašai ir animacijos, kuriose žaismingai pateikiame faktus apie pakuočių rūšiavimą, vartotojų įpročius. Norėdami pasiekti plačią tikslinę auditoriją ir skatinti paskyros aktyvumą, naudojame pasiekiamumo bei įsitraukimo reklamas.
Rezultatai
Sukūrėme nuoseklų ir atpažįstamą prekės ženklo vizualinį identitetą, kuris padeda prekės ženklo komunikacijai išsiskirti iš kitų panašaus pobūdžio paskyrų konteksto. Derindami kuriamą turinį su pasiekiamumo bei įsitraukimo reklamomis, kiekvieną mėnesį pasiekiame bei viršijame išsikeltus komunikacijos KPIs.