Iššūkis
2023 m. sausio mėn. pradėjome bendradarbiauti su „Danske Bank“ Lietuvoje, kuriant darbdavio prekės ženklą ir įvaizdžio komunikaciją. Pagrindinis mūsų tikslas, o kartu ir iššūkis, buvo užtikrinti nuoseklų komunikacijos toną ir įtraukiantį turinį trijose skirtingose organizacijos platformose: Facebook, Instagram ir LinkedIn, rengiant ir vykdant įvairias „Danske Bank“ Lietuvoje kampanijas.
Veiksmai
Per pirmuosius 6 darbo mėnesius sėkmingai įgyvendinome net tris skirtingas kampanijas, kurios buvo sklandžiai integruotos į kasdienę organizacijos komunikaciją. Nuolat kūriame ir organizuojame kitas aktyvacijas: fotosesijas, lauko reklaminių stendų maketus, užsiimame vizualinio turinio gamyba.
Rezultatai
Vos per pirmąjį bendro darbo pusmetį pasiekėme daugiau nei 1 milijoną vartotojų visose trijose socialinių medijų platformose. Tiksliai suplanuota strategija jau pačioje pradžioje pritraukė beveik 70 tūkst. lankytojų į „Danske Bank“ Lietuvoje socialinius tinklus ir ženkliai sustiprino organizacijos matomumą. Ši nuolatinė komunikacija tapo svarbiu įrankiu efektyviam darbdavio įvaizdžio gerinimui ir susidomėjimo darboviete rodiklių augimui.