Iššūkis
2023 m. sausio mėn. pradėjome bendradarbiauti su „Danske Bank“ Lietuva kuriant darbdavio prekės ženklą ir įvaizdžio komunikaciją. Pagrindinis mūsų tikslas, o kartu ir iššūkis, buvo užtikrinti tolygų ir nuoseklų komunikacijos toną įvairiose platformose, tokiose kaip Facebook, Instagram ir LinkedIn, rengiant ir vykdant įvairias „Danske Bank“ Lietuva kampanijas.
Veiksmai
Per šešis darbo mėnesius sėkmingai įgyvendinome tris skirtingas kampanijas, kurios buvo sklandžiai integruotos į jų kasdienę komunikaciją. Taip pat, papildomai kūrėme ir organizavome kitokias aktyvacijas: fotosesiją, lauko reklaminį stendą, užsiėmėme vaizdo įrašų gamyba.
Rezultatai
Per 6 bendro darbo mėnesius pasiekėme daugiau, nei 1 milijoną vartotojų visose trijose socialinių medijų platformose. Taip pat, mūsų tikslinės strategijos į prekinio ženklo soc. tinklų paskyras sėkmingai nukreipė beveik 70 tūkst. vartotojų ir padarė didelę įtaką „Danske Bank“ Lietuva įdarbinimo rodikliams.