IŠŠŪKIS
„Caif Cafe“ yra kavinių tinklas, kurį renkasi šiuolaikiškas, aktyvus ir smalsus jaunimas. Čia svarbi ne tik kokybiška kava, bet ir atmosfera – neformali, jauki, kviečianti burtis su draugais ar artimaisiais. Dirbdami su prekės ženklu jau kelerius metus, susiduriame su pagrindiniu iššūkiu – kaip nuolat išlikti aktualiems jaunimo auditorijai, kuri greitai reaguoja į tendencijas, vertina estetiką ir ieško turinio, su kuriuo galėtų tapatintis.
Tikslas – kurti nuoseklią, profesionalią, bet gyvą ir šiuolaikišką komunikaciją, kuri atspindėtų jaunatvišką prekės ženklo dvasią, stiprintų emocinį ryšį su auditorija ir didintų „Caif Cafe“ matomumą socialiniuose tinkluose.
VEIKSMAI
Remdamiesi tendencijų stebėsena ir ilgalaike patirtimi su prekės ženklu, kuriame turinį, kuris ne tik informuoja, bet ir įtraukia. Kiekvieną mėnesį rengiame išsamų komunikacijos planą, jame apjungiame sezoniškumą, aktualijas ir prekės ženklo vertybes.
Komunikacijoje nuolat sekame pasaulines ir vietines tendencijas , kaip „Euroviziją“ ar sakurų žydėjimą – ir integruojame juos natūraliai, žaismingai, per „Caif Cafe“ prizmę. Turinys kuriamas pasitelkiant gyvybingą vizualiką, trumpus dinamiškus vaizdo įrašus, estetiškas fotografijas bei šmaikščius tekstus.
Socialinių tinklų komunikacijoje daug dėmesio skiriame „Instagram stories“ – per jas reaguojame į aktualijas, dalinamės užkulisiais, naujienomis ir artimesniu prekės ženklo kasdienybės vaizdu.
Stengiamės, kad komunikacija būtų lengva, natūrali ir artima, todėl drąsiai naudojame humorą, žaismingą toną, šiuolaikinį žargoną, kuris padeda išlaikyti šiltą ryšį su auditorija ir paskatina organišką įsitraukimą.
REZULTATAI
Per kelerius bendradarbiavimo metus „Caif Cafe“ socialinių tinklų komunikacija tapo atpažįstama, profesionali ir gyvybinga. Vizualinis identitetas, šiltas, modernus ir jaunimui artimas, padeda išsiskirti socialinių tinklų kontekste ir kuria emocinį ryšį su auditorija.
Nuosekliai kuriamas estetiškas, aktualus ir žaismingas turinys užtikrina aukštą įsitraukimą, o auditorija ne tik seka, bet ir aktyviai reaguoja į „stories“, komentuoja, dalinasi įspūdžiais. Integruodami sezonines temas, kultūrinius įvykius ir humoro elementus, padedame prekės ženklui išlikti aktualiam, artimam ir energingam – tokiam, kurį norisi įtraukti į savo kasdienybę.