Iššūkis
2024 m. liepos mėnesį „Birutės“ mineralinio vandens marketingo komanda mums iškėlė tikslą – per kelias savaites paruošti ir įgyvendinti pardavimų skatinimo kampanijos „Pirk, virškink ir laimėk“ socialinių tinklų komunikacijos planą. Mums buvo pateikta kūrybinė idėja ir keletas grafinių sprendimų, kurie padėjo suformuoti turinio, reklamos, įtraukimo aktyvacijų ir nuomonės formuotojų komunikacijos planą skirtinguose socialiniuose kanaluose bei „YouTube“.
Veiksmai
Remdamiesi kliento kūrybine kampanijos koncepcija, parengėme turinio seriją socialiniams tinklams. Siekdami padidinti tikslinės auditorijos įsitraukimą, pasiūlėme nuomonės formuotojų integraciją. Susitarėme dirbti su komiku Viktoru Balykovu, sukuriant vaizdo įrašų seriją apie Palangos poilsiautojų nuomones, ko jie „nevirškina“ gyvenime. Į komunikaciją pat įtraukėme ir kitą gerai atpažįstamą nuomonės formuotoją Lauryną Zmejauską-Safuelį. Kartu su Viktoru jie sukūrė nuotaikingą vaizdo įrašą kampanijos reprezentacijai. Taip pat vykdėme integruotą reklamos kampaniją „META“ ir „YouTube“ platformose.
6 savaičių kampanijos metu organizavome vaizdo turinio filmavimą ir montavimą, reklamą „Facebook“, „Instagram“ ir „YouTube“ kanaluose, kūrėme bei dalinomės statiniais įrašais ir animacijomis. Siekdami padidinti vartotojų įsitraukimą, surengėme konkursą, kuris sulaukė didžiulio auditorijos dėmesio.
Rezultatai
Įgyvendinus kampanijos viešinimo planą, pasiekėme rezultatus, viršijančius iškeltus KPI. „Facebook“ ir „Instagram“ komunikacija pasiekė beveik milijoną vartotojų, o vaizdo įrašai bei „YouTube“ publikuotos animacijos surinko šimtus tūkstančių peržiūrų. Nuomonės formuotojai ir jų turinys sulaukė didžiulio auditorijos susidomėjimo ir įsitraukimo, o „Birutės“ mineralinis vanduo tapo puikiai atpažįstamu, stilingu vasaros gėrimu.