IŠŠŪKIS
Skatinti moteris, jų šeimos nares ir visuomenę reguliariai tikrintis sveikatą, akcentuojant krūties vėžio prevencijos bei ankstyvos diagnostikos svarbą. Kaip socialiai atsakinga reklamos agentūra, šią kampaniją vykdėme nemokamai, norėdami prisidėti prie moterų švietimo ir skirti dėmesio moterų krūties vėžio solidarumo mėnesiui Lietuvoje.
VEIKSMAI
Pristatymas ir kampanijos pradžia: pradinis įrašas, kuriame pristatome kampanijos koncepciją su rožinio dramblio metafora, subtiliai perteikiančia vėžio riziką kaip „dramblį kambaryje“. Įrašas kviečia moteris atkreipti dėmesį į savo sveikatą ir rūpintis ligos prevencija.
Kasdienybės akimirkos: vizualiniai įrašai, vaizduojantys kasdienes situacijas su rožinio dramblio fragmentais (straublys, koja, akis, ausis), subtiliai primenantys apie krūties vėžio riziką. Kiekvienas vizualas skatina reguliariai tikrintis sveikatą, nes rizika gali būti arčiau, nei manome.
Ekspertų patarimai ir žinutės: informaciniai įrašai su specialistų patarimais ir įžvalgomis apie krūties vėžio prevenciją, skirti padėti moterims geriau suprasti, kokių žingsnių galima imtis ankstyvai diagnostikai ir rizikos mažinimui.
REZULTATAI
Reklamine kampanija pasidalino įvairūs prekės ženklai, nuomonės formuotojai, viešosios įstaigos, ne pelno siekiančios organizacijos ir asociacijos.