IŠŠŪKIS
Oshee – izotoniniai ir vitaminų gėrimai, padedantys numalšinti troškulį ir išlaikyti optimalų organizmo drėgmės balansą. Metėme sau iššūkį ne tik pagerinti fizinius produkto pardavimus, bet ir pakeisti įprastą nuomonę, jog elektrolitais papildyti gėrimai yra skirti tik prisiekusiems sportininkams.
VEIKSMAI
Trijų mėnesių trukmės komunikacijos vedliu tapo šūkis „Oshee, kaip gerai…“. Daugtaškį sekė įvairios gyvenimiškos situacijos, kuriose Oshee tampa nepakeičiamu kompanjonu: prireikus atsigaivinti krepšinio aikštelėje, karštą popietę dirbant ofise, planuojant pašėlusį vakarėlį mieste, žaidžiant įtemptą vaizdo žaidimą – galima tęsti ir tęsti.
Šią kūrybinę mintį plėtojome nuolatine Facebook ir Instagram komunikacija. Buvome atsakingi už produkto fotosesijos organizavimą, bendradarbiavimą su nuomonės formuotojais, kuriant profesionalius vaizdo įrašus, pritaikytus ne tik socialinės žiniasklaidos platformoms, bet ir YouTube reklamai. Mūsų sukurtą turinį prekės ženklas lokalizavo įvairioms Europos šalims.
REZULTATAI
Pasiekiamumo rodikliai net 200 proc. viršijo išsikeltus tikslus, įsitraukimas pranoko numatytą KPI net 120 proc., o naujų sekėjų skaičius buvo 100 proc. didesnis nei planuota. Šie rodikliai ne tik užtikrino įspūdingą prekės ženklo augimą socialiniuose tinkluose, bet ir atspindėjo realų pardavimų augimą – įgyvendinus kampaniją, fiziniai gėrimų pardavimai išaugo net 1,5 karto. Tokie rezultatai atskleidė, kad kūrybiška ir strategiškai apgalvota komunikacija didina prekės ženklo populiarumą ne tik socialiniuose tinkluose.