IŠŠŪKIS
Su OSHEE prekės ženklu bendradarbiaujame nuo 2022 m., vadovaudami kūrybinėms kampanijoms nuo koncepcijos sukūrimo iki jos įgyvendinimo.
VEIKSMAI
Mūsų pirmoji įgyvendinta kampanija buvo „Oshee… kaip gerai“, kurioje buvome atsakingi nuo idėjos iki turinio kūrimo ir platinimo. Tai apėmė produkto fotosesijos organizavimą, bendradarbiavimą su influenceriais, kuriant profesionalius vaizdo įrašus, pritaikytus ne tik socialinės žiniasklaidos platformoms, bet ir „YouTube” reklamai. Mūsų sukurtą turinį prekės ženklas lokalizavo įvairioms Europos šalims.
REZULTATAI
Pasiekėme šiuos KPI‘s: Pasiekiamumas: 200 % virš išsikelto tikslo. Įsitraukimas: 120 % virš numatyto įsitraukimo KPI. Sekėjai: 100 % virš numatyto naujų sekėjų skaičiaus. Šios kampanijos dėka sugeneravome ne tik gerus skaičius socialiniuose tinkluose, bet ir fiziniuose pardavimų taškuose. Po kampanijos fiziniai gėrimų pardavimai išaugo 1.5 karto.