Edenred Finance: reklamos valdymas

Grafinis dizainas / Reklama

2024

Edenred Mockup3

Iššūkis

Edenred Finance, siūlydami inovatyvius sprendimus logistikos įmonių PVM grąžinimui, susidūrė su iššūkiu ieškodami klientų naujose Europos rinkose (iš viso – 5 rinkos, iš kurių 4 buvo visiškai naujos). Kiekviena jų turėjo savų specifinių niuansų – skyrėsi tiek vartotojų įpročiai, tiek Edenred Finance paslaugų išmanymas, tiek konkurencinė aplinka. Reklama turėjo būti pritaikyta skirtingų šalių auditorijoms, kartu išlaikant vieningą žinutės toną. Taip pat buvo svarbu užtikrinti, kad kampanijos pasiektų B2B sprendimų priėmėjus, kaip žmogiškųjų išteklių vadovus, įmonių finansininkus, buhalterius ar mažesnių įmonių vadovus. Turint omenyje, kad kai kurios rinkos turėjo labai mažai išankstinių žinių apie paslaugą, reikėjo išsamios edukacinės dalies, kuri aiškiai apibūdintų paslaugą, o tarptautinė kampanija reikalavo atidžios lokalizacijos ir nuolatinio rezultatų sekimo bei koregavimo.

Veiksmai

Atsižvelgiant į šiuos iššūkius, buvo parengta daugialypė reklamos strategija, kuri išnaudojo keturias platformas – Meta, Google Ads, LinkedIn ir Microsoft Ads. Pagrindiniai tikslai buvo žinomumo didinimas bei kontaktų, kurie vėliau perduodami pardavimų komandai, rinkimas. Per visą kampanijos laikotarpį buvo nuolat testuojamos ir optimizuojamos reklamos žinutės, vizualai ir auditorijų segmentai. Didelis dėmesys buvo skirtas A/B testavimui, siekiant identifikuoti efektyviausius kvietimus veikti bei naudą komunikuojančius akcentus.

Rezultatai

Per kampanijos laikotarpį pavyko pasiekti puikių rezultatų tiek žinomumo didinime, tiek kontaktų rinkime. Naujos rinkos buvo supažindintos su paslauga, o senose rinkose buvo palaikomas žinomumas ir autoritetas. Buvo surinktas suplanuotas kiekis kontaktų, kurie buvo įvertinti, su jais buvo susisiekta ir su kai kuriais iš jų pasirašytos sutartys. Ši daugialypė, lokalizuota ir duomenimis paremta strategija parodė, kad net ir esant sudėtingai, geografiškai išskaidytai rinkai, galima efektyviai komunikuoti, generuoti konversijas ir auginti prekės ženklą.

Socialinių tinklų reklamų vizualai

Edenred Mockup1