BALTASIS PYRAGAS „MAMA“ GRĮŽO IŠ ATOSTOGŲ

Grafinis dizainas / Kūrybinė kampanija

baltasis-pyragas-mama-grizo-is-atostogu-nuotrauka

Iššūkis

Pristatyti naują produktą (Ciabatta tradicinis batonas) socialinių tinklų vartotojams. Supažindinti auditoriją su jo išskirtinumais, paskatinti pardavimus ir palaikyti esamo produkto (Mamos batonas) žinomumą.

Veiksmai

Kuriama istorija, kurioje mama – „Mamos“ batonas – grįžo iš atostogų Italijoje, atradusi naują receptą. Įkvėpta itališkos maisto kultūros, kupina įspūdžių, ji siunčia linkėjimus mums ir dalinasi savo atradimu – kasdiene, itališko stiliaus duona Ciabatta. Komunikacijoje atskleidžiamos tradicinio ir naujojo produkto vertės. Pasitelkiamas švelnus, subtilus humoras, kuris padeda kurti paprastą, žmogišką, kasdienį santykį su auditorija. Vizualinis sprendimai: naudojami klasikiniai itališki vaizdai, tačiau visiems atpažįstami objektai (pvz. Pizos bokštas, Romos koliziejus ). Lengvai atpažįstamos situacijos skatina auditorijos susidomėjimą, įsitraukimą ir dalijimąsi turiniu.

Rezultatai

Sparčiai augančios Facebook ir Instagram bendruomenės. Kelis kartus didesnis įsitraukimas nei prieš kampaniją.

SOCIALINIŲ TINKLŲ VALDYMAS

04.03 Min
03.20 Min
03.28 Min