Iššūkis
Pristatyti naują produktą (Ciabatta tradicinis batonas) socialinių tinklų vartotojams. Supažindinti auditoriją su jo išskirtinumais, paskatinti pardavimus ir palaikyti esamo produkto (Mamos batonas) žinomumą.
Veiksmai
Kuriama istorija, kurioje mama – „Mamos“ batonas – grįžo iš atostogų Italijoje, atradusi naują receptą. Įkvėpta itališkos maisto kultūros, kupina įspūdžių, ji siunčia linkėjimus mums ir dalinasi savo atradimu – kasdiene, itališko stiliaus duona Ciabatta. Komunikacijoje atskleidžiamos tradicinio ir naujojo produkto vertės. Pasitelkiamas švelnus, subtilus humoras, kuris padeda kurti paprastą, žmogišką, kasdienį santykį su auditorija. Vizualinis sprendimai: naudojami klasikiniai itališki vaizdai, tačiau visiems atpažįstami objektai (pvz. Pizos bokštas, Romos koliziejus ). Lengvai atpažįstamos situacijos skatina auditorijos susidomėjimą, įsitraukimą ir dalijimąsi turiniu.
Rezultatai
Sparčiai augančios Facebook ir Instagram bendruomenės. Kelis kartus didesnis įsitraukimas nei prieš kampaniją.