Iššūkis
Prekės ženklas kreipėsi, norėdamas atgaivinti socialinių tinklų komunikaciją, sukurti ryškų vizualinį identitetą, perteikiantį aukštą produktų kokybę ir funkcionalumą bei stiprinti ambasadorių turinį įvaizdžio gerinimui. Turėjome užtikrinti, kad socialinių tinklų komunikacijos strategija ne tik skatintų prekės ženklo žinomumą, bet ir prisidėtų prie pardavimų tiek internetu, tiek fizinėse parduotuvėse.
Veiksmai
Sukūrėme nuoseklią komunikacijos strategiją, kuri įgalino tikslingą prekės ženklo pozicionavimą socialinių tinklų platformose Facebook ir Instagram. Per mėnesį parengdavome 8–10 originalių įrašų, kuriuos lydėjo kruopščiai suplanuotos reklamos kampanijos. Taip pat organizavome įvairias aktyvacijas, įskaitant vasaros kolekcijos fotosesiją bei užkulisių turinį, žygio kolekcijos pristatymo renginio komunikaciją ir ambasadorių veiklos integraciją į socialinių tinklų turinį.
Be to, sėkmingai įgyvendinome tiesioginių įrašų ir „Stories“ kūrimą renginių metu, stiprindami prekės ženklo ryšį su auditorija. Visą komunikaciją pritaikėme pardavimo tikslams palaikyti, orientuodamiesi tiek į fizinius pardavimus, tiek į elektroninės prekybos augimą.
Rezultatai
Nuoseklia ir tikslinga komunikacija užtikrinome, kad „Audimas“ būtų aktualus ir matomas vartotojų „top of mind“. Socialinių tinklų auditorijos įsitraukimo rodikliai stabiliai augo, o reklaminių kampanijų efektyvumas atitiko arba viršijo rinkos standartus. Prekės ženklo ambasadorių integracija sustiprino auditorijos pasitikėjimą, o aktyvi komunikacija renginių metu skatino tiesioginį vartotojų įsitraukimą ir prekių pardavimus. Kiekvieną ketvirtį nuosekliai kėlėme tikslus ir juos pasiekėme, prisidėdami prie „Audimas“ pozicijos stiprinimo rinkoje.