Iššūkis
Sukūrėme socialinių tinklų komunikacijos strategiją, daugiausiai dėmesio skirdami sudėtingam produkto vaizdo kūrimo procesui ir esamai prekės ženklo ambasadorių programai, transformuodami ją į gyvybingas Facebook ir Instagram paskyras.
Veiksmai
Mūsų turinio strategija pagrįsta nuoseklumu, per savaitę išleidžiame po du įrašus, kuriuos lydi reklamos. Per mėnesį parengiame 8-10 originalių įrašų. Mūsų reklamos rezultatai išlieka stabilūs ir atspindi rinkos standartus. Mūsų taktiniai reklamos veiksmai palaiko Kliento pardavimo tikslus tiek internete, tiek fizinėse parduotuvėse.
Nustatytus KPI pasiekiame kas mėnesį, todėl kas ketvirtį didiname savo tikslus.
Tarp įsimintiniausių akimirkų – širdžiai mielas Aurimo Valujavičiaus sutikimas oro uoste, saulės nutviekstos vasaros kolekcijos fotosesija ir jos užkulisiai bei dalyvavimas žygio kolekcijos pristatymo renginyje, kurio metu tiesiogiai kūrėme ir kėlėme „Stories“ į socialinius tinklus.
Rezultatai
Nuosekliai kurdami turinį siekiame užtikrinti geriausią prekės ženklo poziciją vartotojų „top of mind”.