XXL dydžio reklama: kodėl gigantiški rekvizitai traukia visų dėmesį?

2025-04-08

Ar dydis išties svarbus? Ne visada, tačiau šiandien kalbame būtent apie tai, kaip jis gali sustiprinti prekės ženklo matomumą ir poveikį auditorijai.

Įsivaizduokite, kad einate judria gatve ir staiga prieš jūsų akis iškyla milžiniškas glazūruotas keksas. Jūs akimirkai sustojate, apstulbstate ir net pagalvojate, kad jis tikras – galbūt net užsimanote jo paragauti. Tokia patirtis įstringa atmintyje visai dienai, o vakare, vis dar galvodami apie tą netikėtą vaizdą, galbūt užsuksite į parduotuvę nusipirkti kekso. XXL dydžio reklama ne tik pritraukia dėmesį, bet ir kuria įsimintinas emocijas, kurios gali paskatinti pardavimus.

Kas lemia gigantiškų rekvizitų sėkmę? 

  • Vizualinis efektas 

Dideli daiktai natūraliai patraukia žmonių dėmesį ir išsiskiria miesto erdvėse. Jie sukuria netikėtumą, kuris skatina stabtelėti, pažiūrėti iš arčiau ir pasidalinti patirtimi su kitais. 

  • Interaktyvumas ir socialiniai tinklai 

Tokios instaliacijos tampa Instagram vertomis vietomis. Žmonės nori fotografuotis prie didelių objektų ir dalintis įspūdžiais socialiniuose tinkluose, o tai suteikia prekės ženklui nemokamą reklamą ir socialiniuose tinkluose. 

  • Emocinis poveikis 

Gigantiški rekvizitai gali sukelti žaismingumą, nostalgiją ar net nuostabą. Tai emocijos, kurios padeda užmegzti ryšį su prekės ženklu, o galbūt ir paversti jus nuolatiniu klientu.   

Sėkmės istorijos realiame pasaulyje 

Jacquemus milžiniški rekvizitai 

Jacquemus pristatė žaismingą anonsą prieš savo madų šou Capri, kuriame žmonės laiko milžiniškus rekvizitus nuostabiose Capri miestelio lokacijose.  

Kadrai su didžiuliais atvirlaiškiais, lygintuvais, siuvimo reikmėmis, žemėlapiais ir kitais kūrybiškais elementais sukėlė susidomėjimą 15-ąją kolekcija ir paskatino auditoriją dalintis vaizdais socialiniuose tinkluose.

Things Map

Rhode milžiniški lūpų blizgesiai 

Kosmetikos prekės ženklas Rhode pristatė savo naują lūpų blizgesį per milžiniškų buteliukų instaliaciją, kuri pritraukė didžiulį dėmesį socialiniuose tinkluose. 

Rhodeeee

SKIMS SWIM kolekcijos pristatymas  

Times Square Niujorke pasirodė 18 metrų siekiantis milžiniškas balionas, vaizduojantis Kim Kardashian, dėvinčią mėlyną maudymosi kostiumėlį. Šis pripučiamas objektas buvo sukurtas pristatant Kardashian prekės ženklo „SKIMS“ kolekciją, kuriuo pati Kim vilkėjo ir per fotosesiją Bahamuose. Gigantiško rekvizito pasirodymas sukėlė įvairių reakcijų: kai kurie praeiviai vertino tai kaip kūrybišką ir novatorišką sprendimą, tačiau kiti manė, kad toks vaizdas nėra visiškai tinkamas šeimoms ir vaikams dažnai lankomoje viešoje erdvėje. Bet kuriuo atveju, ši reklaminė kampanija tikrai buvo matoma ir aptarta socialiniuose tinkluose. 

Louis Vuitton lagaminai 

Louis Vuitton garsėja ne tik aukštosios mados gaminiais, bet ir įspūdingomis instaliacijomis. Viena labiausiai dėmesį patraukusių – gigantiški lagaminai, įrengti prie atnaujintos Niujorko parduotuvės. Ši instaliacija ne tik reklamuoja produktą, bet ir tampa ryškiu orientyru mieste, kuris nepalieka abejingų. 

Caif Cafe kavadienio reklama Vilniuje 

Kavinių tinklas „Caif Cafe“ taip pat išbandė šį reklaminį triuką savo komunikacijoje apie taikomą nuolaidą karštoms kavoms ketvirtadieniais. Šios idėjos įgyvendintojai buvome mes patys, SocialDrum socialinių tinklų agentūra. Filmuodami Reels sulaukėme nemažai dėmesio Vilniaus gatvėse, o ir klientas buvo maloniai nustebintas rezultatu. Kampaniją galime pavadinti sėkminga, nes ji ne tik atkreipė dėmesį, bet ir paskatino vartotojus domėtis pasiūlymu bei sukėlė teigiamas praeivių reakcijas. 

https://www.instagram.com/p/DGAWqiaPw1h/


Kūrybiškumas, kuris keičia prekės ženklus 

Vis tik dydis turi reikšmės, gigantiški rekvizitai – tai daugiau nei laikina reklama. Jie padeda formuoti prekės ženklo asmenybę, kurti emocijas ir įtraukti auditoriją į vizualinį pasakojimą. Jos ne tik sužadina smalsumą, bet ir suteikia vartotojams progą patirti prekės ženklą savo akimis. 

Ši tendencija rodo, kad vartotojai vis labiau vertina originalumą ir įtraukiantį turinį. XXI amžiaus reklama nebėra vien tik apie produktą – tai istorijų pasakojimas, bendruomenės kūrimas ir įspūdžio palikimas ilgam. Galbūt laikas pagalvoti – koks būtų jūsų ženklui būdingas simbolis, kuris galėtų tapti miesto ar socialinių tinklų akcentu? O jeigu reikia pagalbos, susisiekite su mumis. 

 
Naujienlaiskis

Sužinokite socialinių tinklų naujienas pirmi