TikTok spėjo tapti viena svarbiausių platformų socialinių tinklų marketingo strategijose. Dėl savo unikalaus algoritmo ir galimybės pasiekti didelį auditorijos srautą, TikTok atveria naujas galimybes reklamuotis. Kviečiame susipažinti su TikTok reklamos privalumais verslui ir pritaikyti tai savo prekės ženklo augimui!
Kodėl verta reklamuotis TikTok platformoje?
TikTok – viena greičiausiai augančių socialinės žiniasklaidos platformų pasaulyje. 2025 m. Statista atlikto tyrimo duomenimis, ši platforma turi 955,3 milijonus vartotojų. Tai suteikia verslams unikalią galimybę pasiekti įvairias auditorijas – ypač Z ir Y kartos vartotojus. TikTok platformos algoritmas leidžia turiniui pasiekti didelį vartotojų srautą, nepriklausomai nuo paskyros sekėjų skaičiaus. Tai reiškia, kad ir mažai žinomi prekės ženklai gali greitai išpopuliarėti, kurdami įdomų ir aktualų turinį. Vidutiniškai, vartotojai per mėnesi TikTok platformoje praleidžia 34 valandas, o kasdien vienas vartotojas šiame socialiniame tinkle praleidžia apie valandą (WeAreSocial, 2024). Nesunku įvaizduoti, kaip tai padidina tikimybę, kad reklama bus matoma ir įsimenama.
Reklamos tipai TikTok platformoje
- „In-Feed Ads” – vaizdo skelbimai, rodomi vartotojų „For You“ srautuose, šalia organinio turinio. Reklamos gali trukti iki 60 sekundžių, jas galima praleisti, tačiau vartotojai taip pat gali įsitraukti į reklamas: jas mėgti, dalintis ar komentuoti.
- „TopView Ads” yra viso ekrano vaizdo reklamos, rodomos vartotojams atidarius TikTok. Šie skelbimai idealiai tinka vartotojų dėmesiui pritraukti ir prekės ženklo žinomumui didinti.
- „Branded Hashtag Challenges” – unikalus reklamos formatas, skatinantis vartotojus kurti ir dalintis vartotojų sugeneruotu turiniu konkrečiai temai ar iššūkiui. Šie skelbimai gali apimti prekinio ženklo “hashtag“, priskirtą muziką ir efektus. “Branded Hashtag Challenges” gali padėti prekės ženklams įsitraukti į sąveiką su vartotojais ir didinti žinomumą.
- „Branded Effects” – pritaikyti filtrai ir efektai, kuriuos vartotojai gali naudoti savo TikTok vaizdo įrašams. Šie efektai dažnai apima prekės ženklo logotipą bei kitus elementus, leidžiančius gerinti prekės ženklo atpažįstamumą ir įsitraukimą.
- „Carousel Ads” – šis reklamos tipas leidžia prekių ženklams įkelti 2-10 vaizdų seriją JPEG arba PNG formatu. Kiekvienas vaizdas galit turėti unikalią antraštę ir URL nuorodą. Taip prekių ženklai gali pristatyti įvairius produktus savo auditorijai.
- „Spark Ads” – reklamos formatas, leidžiantis reklamuotojams stiprinti savo ar kitų kūrėjų sugeneruotus organinius TikTok vaizdo įrašus. “Spark Ads“ reklamos formatas išlaiko visus organinių įrašų rezultatus, įskaitant pasiekiamumą, komentarus ir pasidalinimus.
Reklamos kainų palyginimas su kitomis platformomis (CPM)
Remdamasi dešimtimis milijonų reklamos skelbimų parodymų įvairiose platformose, “Gupta Media Social” apskaičiavo vidutinius CPM (Cost per mille) tarifus.
- Meta (Facebook ir Instagram): 7,20 Eur
- TikTok: 4,68 Eur
- Youtube: 4,92 Eur
- Snapchat: 7,95 Eur
- Pinterest: 6,86 Eur
Visgi, svarbu nepamiršti, jog šių socialinių tinklų CPM tarifų rodikliai kiekvieną mėnesį ar savaitę gali kisti.
Tiktok ads sėkmės pavyzdys
@surratiperfume kvepalų prekės ženklas panaudojo TikTok ads, kad pasiektų auditoriją svarbiausio sezono metu. Kampanija buvo sukurta, siekiant perteikti Nacionalinės Saudo Arabijos dienos kultūrinę reikšmę, pozicionuoti Surrati produktus taip, kad jie atspindėtų tikslinę auditoriją. Turiniui Surrati pasirinko aukštos kokybės skelbimus, elegantiškai ir sofistikuotai demonstruodami pagrindinius produktus.
Surrati naudojo “Spark Ads” ir “Smart+” žiniatinklio kampanijas , kad pasiektų savo tikslinę auditoriją. “Smart+ Web Campaigns” – dirbtiniu intelektu pagrįstas sprendimas, naudojantis pažangią AI technologiją, kad optimizuotų skelbimų pateikimą, nustatytų tikslinę auditoriją ir užtikrintų, kad skelbimai būtų rodomi vartotojams, kuriuos greičiausiai sudomins.
Surrati kampanija pasiekė įspūdingus rezultatus – per trumpą aktyvumo laikotarpį, buvo sugeneruota daugiau nei 187 tūkst. nuorodų paspaudimų.
TikTok ads padėjo prekės ženklui pasiekti daugiau nei 8,5 mln. įsitraukimų visame turinyje, o kampanijos reklamos išlaidų grąža (ROAS) siekė 4,38.
TikTok reklama yra puiki galimybė pritraukti didesnę auditoriją ir auginti prekės ženklo žinomumą. Pasirinkę tinkamus reklamos formatus ir suderinę juos su turimais tikslais, galite tikėtis įspūdingų rezultatų. Drąsiai išnaudokite visas šios platformos galimybes, pasikliaudami išmaniais sprendimais ir įtraukiančiu turiniu. Prireikus pagalbos, mielai padėsime!
Šaltiniai:
- https://www.statista.com/statistics/1327116/number-of-global-tiktok-users/
- https://datareportal.com/reports/digital-2024-deep-dive-the-time-we-spend-on-social-media?utm_source=Global_Digital_Reports&utm_medium=Analysis_Article&utm_campaign=Digital_2024&utm_content=Digital_2024_Analysis_And_Review
- https://www.guptamedia.com/social-media-ads-cost
- https://ads.tiktok.com/business/en/inspiration/surrati-tiktok-smb-success-stories