Technologijų chaosas: Kaip „Decathlon“ ir „KitKat“ pavertė „Microsoft“ gedimą rinkodaros triumfu

2024-07-25

sd_new_creative_campaign

Ankstyvą penktadienio rytą visame pasaulyje įvyko didelis technologijų gedimas, kurį sukėlė „Microsoft“ veiklos sutrikimas. Tai paveikė skrydžius, ligonines, traukinių paslaugas, bankus ir televizijos kanalus. Los Andželo oro uoste keleiviai miegojo koridoriuose, Ispanijoje susidarė didelės eilės. 

Sporto prekių tinklas „Decathlon“ pasinaudojo šiuo chaosu ir savo lauko reklamoje kvietė praleisti laiką lauke, siūlydami iki 50 % nuolaidą lauko prekėms. Reklamoje buvo pateiktas QR kodas ir svetainės nuoroda. decathlon_ad_details

Taip „Decathlon“ siekė paskatinti žmones išeiti į lauką ir mėgautis aktyviu laisvalaikiu. Kūrybiškumas ir greita reakcija sulaukė pagyrimų, nors kai kurie žmonės ir atkreipė dėmesį, kad gedimas nėra dalykas, iš kurio reikėtų tyčiotis. 

Anaiptol, „Decathlon“ nebuvo vienintelis prekės ženklas, pasinaudojęs „Microsoft“ veiklos sutrikimu reklamos tikslais. Prekės ženklas „KitKat“ taip pat neatsiliko ir paskelbė panašios tematikos nuotrauką savo socialiniuose tinkluose. Pavyzdys iliustruoja kaip greita ir kūrybiška reakcija gali tapti puikiu marketingo ėjimu ir atnešti didelę naudą verslui. 

kitkat_ad

 
Naujienlaiskis

Sužinokite socialinių tinklų naujienas pirmi