Bendžaminas Franklinas kadaise rašė, kad gyvenime yra trys amžini dalykai: mirtis, mokesčiai, ir naujametiniai pažadai, kad eisi sportuoti. Na, gerai, paskutinįjį pridėjome patys, tačiau ne paslaptis, kad su naujais metais ateinantis poreikis „kažką pakeisti“ visad imponavo ir vis dar yra aktualus mums visiems. Juk net ir pačios šventės pavadinimas – „Nauji metai“ – simbolizuoja, kad per kitas 365 dienas pamatysime, nuveiksime, sukursime, ar tiesiog išgyvensime kažką ✨naujo✨. Tad nenuostabu, kad kartu su naujais įspūdžiais norisi ir asmeninių pokyčių.
Atnaujinti, ar kitaip save pakeisti, tiesa, mėgsta ne tik žmonės, bet ir mūsų pamilti (sarkazmas ar ne – spręskite patys) prekės ženklai, kurie tai daro norėdami išlikti konkurencingi bei prisitaikyti prie besikeičiančios visuomenės poreikių. Kai kuriems iš jų atsinaujinti pavyksta tobulai, kitiems, visgi, kaaaartais kažko pritrūksta. Tad prasidėjus naujiems metams nusprendėme pasinaudoti proga bei pristatyti mūsų mėgstamiausius vykusius ir nevykusius pastarųjų metų įmonių rebrand’us. Kviečiame skaityti!