Naujoji McDonald’s kampanija:​ GEN Z VEIDAI, KASDIENYBĖ IR SLANG’AS ​

2024-06-18

sd_new_creative_campaign

McDonald’s, bendradarbiaudamas su 14-25 m. amžiaus jaunimo darbuotojais ir įvairiais Didžiosios Britanijos socialiniais projektais, siekia atskleisti restoranų tinklo atvirumą jaunimui. Anot prekės ženklo atstovų, Z kartos atstovai „McDonald’s“ vertina kaip unikalią erdvę, prie kurios kultūros ir atmosferos kūrimo gali prisidėti ir jie patys. 

Kūrybinės kampanijos reklaminis vaizdo klipas, lauko spauda ir socialinių tinklų aktyvacijos sukurti pasitelkus jaunų suaugusiųjų veidus, balsus ir įžvalgas. Turinyje nė karto neminimas oficialus prekės ženklo pavadinimas – vietoj jo, naudojamos įvairios jo variacijos, trumpiniai ir žargonai, paplitę jaunuolių tarpe. 

McDonalds_kampanijaIconoclast sukurtame 60 sekundžių reklaminiame klipe matome įvairaus amžiaus paauglius, natūraliose jų gyvenimo situacijose. Jų laisvalaikis sukasi aplink „McDonald’s“, o dialoguose pasigirsta įvairiausi restoranų tinklo pavadinimo trumpiniai. Prekės ženklas taip pat išleido limituoto leidimo lipdukus – suasmenintus kvietimus į „McDonald’s“. 

Reklaminis klipas „Make it Yours“ gali švęsti ne tik unikalų ir autentišką gen Z įsitraukimą į „McDonald’s“ prekės ženklo kūrimą, bet ir reikšmingą vaidmenį, formuojant Didžiosios Britanijos jaunimo bendruomenės kultūrą. Pažiūrėk ir įvertink pats:

ŠALTINIAI:

https://www.creativereview.co.uk/mcdonalds-make-it-yours-ad-campaign/https://www.adobomagazine.com/campaign-spotlight/leo-burnett-uk-celebrates-young-adults-taking-ownership-of-mcdonalds-in-their-own-way-in-make-it-yours/

 
Naujienlaiskis

Sužinokite socialinių tinklų naujienas pirmi