Ar galite įsivaizduoti savo mėgstamą dainų miksą, grojantį jūsų „Instagram“ Reels vaizdo įraše arba staiga pasirodantį „Super Like“ ant jūsų Instagram „story“? Netrukus tai taps visiškai realu: „Instagram“ ir „Facebook“ skuba pristatyti naujas eksperimentines funkcijas savo vartotojams, kurios ne tik pagerins jūsų turinio kūrimą, bet ir pakeis bendravimo būdą su draugais ir sekėjais. Nuo galimybės pridėti iki 20 muzikos takelių viename Reels vaizdo įraše, iki dirbtinio intelekto kuriamų personalizuotų grojaraščių – sužinokite daugiau!
Vienas populiariausių socialinių tinklų „Instagram“ pristato įspūdingą naujovę. Šis atnaujinimas susijęs su Reels funkcija, leidžiančia vartotojams pridėti net iki 20 muzikos takelių viename vaizdo įraše. Kiekvienas sugeneruotas muzikos derinysbus priskirtas jo kūrėjui, tad galėsite ne tik dalintis savo miksais, bet ir naudoti kitų vartotojų sukurtus garso takelius savo vaizdo įrašuose. Jei prieš tai galėjote pridėti tik vieną garso takelį, tačiau turite visą laisvę kurti sudėtingesnius (ir įdomesnius!) vaizdo įrašus. Įdomu tai, kad jaunimo ypač mėgstamos „TikTok“ platformos vartotojai dar negali mėgautis tokia galimybe, todėl „Instagram“ šiuo metu yra vienu žingsniu priekyje.
Ar galite įsivaizduoti, kaip vienas neeilinis „Like“ mygtuko paspaudimas galėtų pakeisti jūsų „Instagram“ patirtį? Šiuo metu „Instagram“ testuoja naują „Super Like“ funkciją. Nenuostabu, kad daugelis jau yra girdėję arba net matę šią funkciją populiarioje pažinčių programėlėje „Tinder“. Ši naujovė „Instagram“ leis išreikšti išskirtinį susidomėjimą draugų ar sekėjų įkeltais „Story“. Vartotojai galės panaudoti „Super Like“ tik vieną kartą per dieną, funkcija bus nemokama. Nors„Instagram“ dar neatskleidė visų detalių apie šią naujovę, socialinių tinklų pasaulis jau nekantrauja išmėginti ją patys. Galbūt netrukus turėsime naują būdą išreikšti savo simpatijas?
Ne paslaptis, kad dirbtinio intelekto atsiradimas sparčiai skatina inovacijų diegimą, todėl „YouTube“ sugalvojo naują dirbtinio intelekto panaudojimo būdą, leidžiantį sukurti tobulą grojaraštį tiesiog apibūdinant savo nuotaiką arba mėgstamą muzikos stilių. Šiuo metu „YouTube Music“ platformoje testuojama nauja dirbtinio intelekto funkcija, kuri leidžia „MusicPremium“ turėtojams naudotis „AI-generated radio“. Vartotojai gali susikurti asmeninį grojaraštį, pasirinkdami bet kokius norimus raktažodžius. Remdamasis jais, dirbtinis intelektas sukurs personalizuotą grojaraštį. Ir tai tik pradžia – ateityje „YouTube“ planuoja AI technologijas naudoti dar plačiau: generuoti užsklandas vaizdo klipams ir kurti muziką pagal užsakymą. Šios funkcijos jau testuojamos su „YouTube Music Premium“ prenumeratoriais.
Inovacijų fronte „YouTube” šiuo metu testuoja naują funkciją pavadinimu „Community Spaces“, kuri turėtų padidinti fanų įsitraukimą, skatinant jų bendravimą žinutėmis. Šiose erdvėse kūrėjai gali lengviau bendrauti su savo gerbėjais, dalintis turiniu ir kurti stipresnį bendruomenės jausmą. „Community Spaces“ suteikia galimybę autoriams skelbti svarbius atnaujinimus, organizuoti apklausas ir dalintis užkulisiais. Jei testavimas bus sėkmingas, tikimasi šią funkciją išplėsti visiems „YouTube“ vartotojams, taip dar labiau pagerinant bendravimo galimybes „YouTube“ platformoje.
„Instagram Reels“ prideda 20 muzikos takelių: https://musically.com/2024/07/17/instagram-reels-can-now-include-up-to-20-music-tracks/
„Instagram“ išbando „Super Stories“ funkciją: https://www.socialmediatoday.com/news/instagrams-experimenting-super-stories/721539/
„YouTube“ išbando naujas bendruomenės erdves: https://www.socialmediatoday.com/news/youtube-tests-community-spaces-drive-fan-engagement/721416/
„YouTube“ tiria dirbtinio intelekto sukurtas radijo stotis: https://www.socialmediatoday.com/news/youtube-tests-ai-generated-radio-stations-youtube-music/721408/