Dar prieš kelis metus „Pinterest“ buvo žinomas kaip interjero ir vestuvių planavimo įrankis. Šiandien jo aktualumas smarkiai išaugęs, o naujoji „Pinterest“ reklaminė kampanija siekia darkart įrodyti, kad programėlė gali didžiuotis reikšminga pozicija socialinių tinklų rate.
Kiekvieną mėnesį „Pinterest“ apsilanko maždaug pusė milijono vartotojų, ieškančių įkvėpimo, žinių ir idėjų. Pasak programėlės atstovų atlikto tyrimo, 68 % vartotojų įsitikinę, kad čia gali puoselėti kūrybiškumą, išreikšti save ir drąsiai svajoti.
Naujoji kampanija kviečia leistis į saviraiškos nuotykį. „Pinterest“ pristatomas kaip vieta, kurioje netikėčiausios ir iš pirmo žvilgsnio nesuderinamos idėjos susijungia tarpusavyje, sukurdamos išskirtinį estetinį pasaulį.
Kūrybinės agentūros „House of Creative“ sukurta trijų vaizdo įrašų serija remiasi vartotojų patirtimi ir istorijomis, perteiktomis per fantastinių istorijų prizmę. Užuot pasitelkę CGI (lt. kompiuterinė grafika) galimybes, agentūra kampaniją nufilmavo trijose garso scenose, naudodami tik fizinius rekvizitus.
Filmukuose akcentuojamas autentiškumas ir rankų darbo estetika, skatinanti vartotojus įsikvėpti, kurti ir dalintis unikaliuturiniu. „Make it Yours“ pabrėžia, kad kiekvienas gali atrasti ir sukurti tai, kas jam artima ir įdomu. Kampanijos metu„Pinterest“ nori parodyti, kad platforma nėra tik idėjų saugykla, bet ir vieta, kurioje vartotojai gali tapti savo pasauliokūrėjais.
https://www.creativereview.co.uk/pinterest-campaign/