Kalėdų Marketingas 2024: tendencijos, įrankiai ir svarbios datos

2024-11-19

Kalėdų Marketingas 2024 Tendencijos, Įrankiai Ir Svarbios Datos. Copy 2 (1)

Kalėdų laikotarpis kasmet atneša galimybę verslams uždirbti dideles pajamas ir atrasti naujų klientų. Ar pastebėjote, kad pastarųjų metų šventinio laikotarpio marketingo strategijos tampa vis inovatyvesnės? Verslai, norintys išsiskirti, turi atsižvelgti į naujausias tendencijas, personalizuotus pasiūlymus, socialinės medijos vaidmenį ir technologinių įrankių pažangą. Šiandien apžvelgiame pagrindines 2024-ųjų Kalėdų marketingo tendencijas, rekomenduojamus įrankius ir svarbiausias datas, kurios padės maksimaliai išnaudoti šventinį sezoną ir kurti įtraukiančias bei efektyvias reklamos kampanijas. 

Pagrindinės 2024 metų šventinio laikotarpio tendencijos ir rekomenduojami įrankiai: 

  • Dirbtinis intelektas ir personalizacija – dirbtiniam intelektui tobulėjant, tampa sunku nekreipti dėmesio ar atsisakyti jo siūlomų galimybių, kurios pasitarnauja ne tik prekės ženklui, bet ir pirkėjui. Dažnai būna sunku išrinkti tobulą dovaną, tačiau su DI (dirbtinio intelekto) pateikiamais personalizuotais dovanų pasiūlymais, tai gali tapti misija – įmanoma. Reklamos platformos, tokios kaip META, siūlo naudotis jų sukurtais DI įrankiais ir pasiekti tikslingiausią vartotoją su tinkamiausiais produktais – pavyzdžiui, pasitelkus Advantage+ katalogo reklamą. Taip pat DI gali būti itin naudingas bendraujant su klientais. Klientų aptarnavimas gali tapti prieinamas keliems vartotojui vienu metu, todėl norint pasikonsultuoti, nereikia laukti eilėje. Taigi, DI chatbot’ai gali būti puikūs pagalbininkai, siekiant aptarnauti klientus ir sulaukti kuo mažiau neigiamo grįžtamojo ryšio dėl lėto klientų aptarnavimo. 
  • Apsipirkimas telefone – kadangi šiais laikais mobilieji telefonai yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis, aptarnavimas e.parduotuvėje turėtų būti atitinkamai pritaikytas greitam ir lengvam apsipirkimui. Greitis – labai svarbu. Svetainė ar programėlė mobiliajame telefone neturėti strigti – kitaip vartotojas gali pasišalinti anksčiau, nieko neįsigijęs. Dar vienas ypač svarbus aspektas – patogus apmokėjimas. Kuo mažiau žingsnių iki prekės įsigijimo–  tuo geriau, todėl galimybė mokėti per Apple Pay ar Google Pay yra didelis privalumas. 
  • Nuomonės formuotojų įtaka – 2024 m. numatoma, kad prekės ženklai padidins influencerių marketingo biudžetus net 60 %, pabrėždami šios strategijos svarbą sėkmingam švenčių sezonui. Apsvarstykite bendradarbiavimą su mikroinfluenceriais, užuot telkę dėmesį į kuo didesnį turinio kūrėjų sekėjų skaičių. Tokie nuomonės formuotojai turi mažesnę, bet itin aktyvią auditoriją, dažnai atėjusią iš tam tikros nišos. Pasirinkę mikroinfluencerį, kurio vertybės ir auditorija atitinka jūsų tikslinę auditoriją, galite pasiekti bendruomenę, nuoširdžiai besidominčią jūsų siūlomais produktais ar paslaugomis. Taip pat, dabartiniai socialinių tinklų stebėtojai mėgsta autentiškumą, todėl rinkdamiesi ne tik žinomiausius vardus, vartotojams galite pasirodyti artimesni ir patrauklesni. 
  • Bendradarbiavimasužuot vykdžius kampaniją pavieniui, verta pagalvoti apie bendradarbiavimą su kitais prekių ženklais, kurie turi panašią tikslinę auditoriją, bet siūlo kitokius produktus. Pavyzdžiui, jauki kavinukė galėtų pradėti bendrą kampaniją su vietine kepyklėle ir sukurti riboto leidimo šventinį dovanų paketą. Toks kryžminės reklamos būdas padėtų abiems prekių ženklams pritraukti naujų klientų ir generuotų patrauklų šventinį pasiūlymą esamiems klientams. 

Nuo 2020-ųjų, kiekvienus metus lydi neaiškumo ir nežinios šleifas. Šie – ne išimtis. Daugelis susiduria su ekonominiu spaudimu, mažesniais biudžetais šventėms, tad verslams tai tampa nemažu iššūkiu, norint efektyviai pasiekti vartotojus ir sudominti juos, nepaisant visų kliūčių. Siūlome įsiminti marketingui ypač svarbias šventinio laikotarpio datas, kurios padės lengviau pasiekti potencialius pirkėjus: 

  • Black Friday – lapkričio 29d. 
  • Cyber Monday – gruodžio 2d. 
  • Free Shipping Day – gruodžio 14d. 

Sumaniai pasinaudojus DI pagalba, artėjantis šventinis laikotarpis gali būti tikrai sėkmingas jūsų verslui. Įsivertinkite, kas yra jūsų tikslinis pirkėjas, apsvarstykite bendradarbiavimo su mikroinfluenceriais bei kitais verslais galimybes, įsiminkite reikšmingas datas ir susikurkite veiksmingą švenčių maratono strategiją.  

 
Naujienlaiskis

Sužinokite socialinių tinklų naujienas pirmi