INSTAGRAM: kokią strategiją taikyti, auginant savo prekės ženklą?

2020-05-18

Blogo Coveris 1

Šiuo metu „Instagram“ yra viena sparčiausiai augančių platformų e-prekyboje. Didžiausios įmonės vis daugiau laiko skiria savo įvaizdžio tobulinimui ir pardavimų generavimui šiame socialiniame tinkle. Neretai į pagalbą yra pasitelkiami ir nuomonės formuotojai, kurie savo profiliuose reklamuoja vieną ar kitą prekę, taip padėdami padidinti pardavimų skaičių įvairiems brand’ams. Tačiau kokių kitų priemonių vertėtų imtis, norint padidinti savo prekės ženklo populiarumą šioje platformoje?

1. APGALVOKITE, KAIP ĮDOMIAI PATEIKTI PRODUKTĄ

Didelė dalis brand’ų savo prekių nuotraukas pateikia labai paprastai, tačiau Instagram platforma „mėgsta“  įdomias, estetiškas, kokybiškas ir mielas nuotraukas, todėl, dalintantis ir reklamuojant savo produktą, visuomet vertėtų apmąstyti, kaip produktą parodyti įdomiau. Auditorija labai mėgsta nuotraukas, kuriose yra gyvūnai, nes tai suteikia aww faktorių, todėl nuotrauka susilaukia daug daugiau pasiekiamumo, įsitraukimo, ir tai padeda auginti profilio auditoriją. Palyginimui galima pažvelgti į dvi nuotraukas, kuriomis pasidalino tas pats brand’as, tačiau vienoje nuotraukoje produktas vaizduojamas su augintiniu, o kitoje – tiesiog su žmogaus ranka. Nuotrauka su augintiniu susilaukė net 1000 įsitraukimų daugiau nei nuotrauka su ranka.

instagram1
instagram2

2. SUDOMINK AUDITORIJĄ UŽUOMINOMIS

Žmogus iš prigimties yra labai smalsus, todėl tai verta išnaudoti ir kuriant komunikaciją savo Instagram profilyje. Dalinkitės užuominomis paslaptinguose įrašuose apie naujienas, staigmenas. Tokiu būdu sužadinsite auditorijos smalsumą ir paskatinsite Jus sekti tam, kad būtų galima sužinoti, apie ką jūs kalbate, ką planuojate ar ruošiate.

Žinoma, nepamirškite ir apie jau įvestas naujienas, apie kurias užsiminėte anksčiau, garsiai paskelbti savo Instagram paskyroje. Tam nepagailėkite ir kelių eurų turinio platinimui, kad tokios naujienos pasiektų kuo daugiau žmonių. Patikėkite, net keli eurai įrašui gali būti stebuklingi 🙂

3. HASHTAG’AI

Būkite kūrybiški bei nuolatos nenaudokite tų pačių hashtag’ų, nes Instagram platforma Jūsų įrašus gali traktuoti kaip spam’ą. Taip pat neapkraukite  savo įrašo daugiau nei 5 hashtag’ais. 5 tikslingi hashtag‘ai yra pakankamas skaičius pasiekti norimą auditoriją, o įrašai atrodo daug profesionaliau.

Dar labai pravartu būtų sugalvoti nuosavą hashtag’ą, kuris būtų tarsi Jūsų skiriamasis ženklas. Tokiu hashtag’u galėtumėte skatinti savo auditoriją dalintis įrašais ar stories su Jūsų produktais, naudojant būtent šį hashtag‘ą. Taip pasiektumėte daug daugiau auditorijos, profilis turėtų išskirtinį žymėjimą.

4. KONKURSAI

Nieko nenustebinsiu pasakydama, kad žmonės mėgsta konkursus, kurių metu gali gauti paslaugas ir daiktus nemokamai. Tačiau kaip tinkamai pritraukti auditoriją konkursų pagalba? Didelė dalis nuomonės formuotojų ar net didžiausių brand’ų, skelbdami konkursą, prie sąlygų parašo, kad norint laimėti, yra privaloma sekti profilį, pakomentuoti įrašą ir pasidalinti tuo įrašu savo profilyje (ar kaip dabar populiariau savo –story). Tokiu būdu konkursą pamato daug didesnė žmonių auditorija, brand’o Instagram profiliui tai būna nemokama reklama ir daug sparčiau susirenka sekėjai. Tačiau perspausti čia neriekėtų, nes konkursais galite žmones įpratinti prie prizų laukimo, o tai gali neigiamai atsiliepti pardavimams. Nerekomenduoju konkursų daryti dažniau nei kartą į mėnesį. Taip pat, jei darote konkursą, kur prašote žmonių pasidalinti turiniu savo stories sekcijose, būkite sąmoningi ir nepersidalinkite neracionaliai didelių vartotojų sugeneruotu turiniu savo stories sekcijoje. Įprastiems jūsų sekėjams daugiau nei 3 stories iš vartotojų gali pasirodyti kaip spamas, todėl jie gali nustoti sekti jūsų paskyrą.

5. ĮLEISKITE SEKĖJUS Į UŽKULISIUS

Klientai visuomet domėsis, iš kur atkeliauja Jūsų produktai ar kaip jie yra gaminami. Tai yra ypač aktualu bendrovėms, kurios dirba su aplinkai draugiškomis prekėmis ar kelia sau aukštus aplinkosaugos reikalavimus. Jūs galite parodyti, kaip produktas gaminamas – nuo medžiagų parinkimo iki prekės išsiuntimo. Jei minėtoji sfera jums nėra aktuali, galite pasidalinti eskizais, užrašais ar idėjomis. Kiekviena bendrovė turi originalių minčių, kurias galima sudėlioti į vaizdinį turinį (jo pateikimas priklauso tik nuo Jūsų). Turėkite kantrybės – išbandykite keletą variantų, kol atrasite tai, kas aktualiausia Jūsų auditorijai.

6. SEKITE NAUJIENAS IR TREND’US

Tai yra vienas lengviausių būdų pritraukti didelį auditorijos dėmesį. Visuomet stebėkite, kas vyksta pasaulyje, kas šiuo metu trendina, ir tai pritaikykite savo brand’ui. Nevenkite būti kūrybiški, pasižiūrėti į situaciją iš kitos, šmaikštesnės pusės. Tuomet įsitraukimas bus kaip niekad didelis ir auditorija sparčiai rinksis.

7. ANALIZUOKITE REZULTATUS

Vienos sėkmingos formulės, kurią pritaikę savo brand’ą iškelsite į dar nematytas aukštumas ar įvykdysite pasakiškus pardavimus, niekada nėra. Analizuokite rezultatus, įvertinkite, kas veikia, kas ne, nevenkite būti kūrybiški ir išlipti iš rėmų, išbandyti naujas strategijas, jei dabartinė neveikia. Nelaukite, kol Jūsų profilis stebuklingai pasieks didelį skaičių sekėjų, nes sėkmei reikia daug darbo.

Užbaigiant, noriu pasidalinti dar keletu tips and tricks, kuriuos tikrai verta pritaikyti, siekiant patobulinti savo Instagram profilį, bei palinkėti sėkmės ir kantrybės!

Tips and tricks:

🤔 60 minučių taisyklė. Įkėlus įrašą, pirmąją valandą akimirksniu sureaguokite į vartotojų įsitraukimą – atsakykite į komentarus greitai, bendraukite su savo auditorija. Tuomet Instagram algoritmas suteiks įrašui didesnį matomumą tarp platformos vartotojų.

🤔 Įkėlus įrašą, 24 valandas nerekomenduojama jo redaguoti, nes tai gali sutrukdyti Instagram algoritmui jį parodyti platesniam vartotojų ratui.

🤔 Instagram algoritmas žino, kada buvo užfiksuota Jūsų nuotrauka ar nufilmuotas video. Dėl šios priežasties vertėtų kelti tik patį naujausią turinį. Kuo vizualinė medžiaga naujesnė – tuo dažniau ji bus rodoma. Jei norite dalintis senesniu turiniu, siūlyčiau padaryti screenshot’ą ir jį apdoroti. Tuomet Instagram nuotrauką traktuos kaip naują.

 
Naujienlaiskis

Sužinokite socialinių tinklų naujienas pirmi