Turbūt daugelio naujienų srautuose neliko nepastebėtos naujosios “viral” brandų reklamos, kuriose rankinukai važiuoja keliu tarsi autobusai, o danguje skraido picos. Įdomu, kad beveik niekas nežino, kaip šios reklamos vadinasi, o paminėjus CGI, aiškiau nepasidaro.
Šiuolaikiniame greitame skaitmeniniame pasaulyje pelnyti auditorijos dėmesį yra nemažas iššūkis. Tradiciniai reklamos būdai, tokie kaip plakatai ir vaizdo įrašai, sunkiai išlaiko žiūrovus ilgiau nei 3-5 sekundės, tad nenuostabu, kad naujoji reklamos kompiuterinė grafika (angl. Computer-Generated Imagery) sukėlė daug nuostabos ir pritraukė didelį žiūrovų dėmesį.
Kompiuterinė grafika – tai vizualinio turinio kūrimas, naudojant programinę įrangą. CGI naudojamas vaizdų generavimui įvairiais tikslais: vizualiniam menui, reklamai, architektūriniam projektavimui, televizijos laidoms, vaizdo žaidimų menui ir specialiesiems kino efektams. Tokiose reklamose naudojama vizualiai stulbinanti, tikroviška grafika, susiliejusi su fantastiniais, neįmanomais scenarijais, siekiant kurti įtraukiančias patirtis, kurios giliai veikia auditoriją ir sukelia nuostabos jausmą.
Kodėl verta įtraukti CGI į savo marketingo strategiją?
Kokie galimi šio įrankio naudojimo iššūkiai?
CGI – palyginti naujas metodas, todėl, kaip ir visos inovacijos, jau kurį laiką nesiliauja žavėti žiūrovų. Neatrastos naujovės visada traukia dėmesį, tad CGI sugeneruoti klipai – ne išimtis. Aukštos kokybės grafika ir fantastiški scenarijai atkreipia dėmesį ir lyg virusas plinta visame pasaulyje. Kadangi ši technologija tampa vis prieinamesnė eiliniam prekės ženklui, nenuostabu, kad tiek dideli, tiek maži prekių ženklai vis dažniau naudojasi jos galimybėmis. Visgi, norint veiksmingai pasiekti savo auditoriją, rasti pusiausvyrą tarp CGI ir tradiciškesnių komunikacijos įrankių naudojimo. Kuriant tokią komunikacijos strategiją, svarbu atsižvelgti ir į prekės ženklo vertybes. Suderinus šiuos aspektus, atrasti “viral” reklamos formulę ypač paprasta: tereikia tikslinei auditorijai artimos idėjos ir beribės fantazijos idėjos įgyvendinimui.
Viena populiariausių, visame pasaulyje žinomų CGI reklamų – „Maybelline Sky High“ tušo vaizdo klipas. Jame žiūrovai buvo priversti patikėti, kad tiek traukinys, tiek dviaukštis autobusas Londone „dėvi“ dirbtines blakstienas, o jiems važiuojant, iš stendo išlindęs milžiniškas šepetėlis jas padengia tušu. Vaizdo įrašas hiperbolizuotai atskleidžia „Maybelline“ blakstienų tušo aplikatoriaus lankstumą ir taip siekia pritraukti galimus pirkėjus.
https://www.youtube.com/shorts/W6ac0wMWVxs
Kitas CGI reklamos pavyzdys: “Barbie” šalia Burdž Chalifos Dubajuje. Skaitmeniniu būdu sukurtos milžiniškos lėlės “Barbie” vaizdo įrašu buvo dalinamasi socialiniuose tinkluose, spėliojant, ar tai kompiuterinė grafika, ar visgi tikra lėlės instaliacija. https://www.youtube.com/shorts/OiTU74BBwUY
„Fenty Skin“ pagaliau pasiekė „Sephora“ parduotuvę Brazilijoje! CGI pagalba sugeneruotas vaizdo įrašas pritraukė nemažai komentatorių ir sukėlė sekėjų susidomėjimą, kur galima rasti visus gatvėje išbyrėjusius produktus.
https://www.instagram.com/reel/DABpuPoPxYN/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D
Nesvarbu, ką parduodate, svarbu, kaip tai parduodate! Pasirodo, Victoria Beckham savo rankinukais gali užvaldyti visą Londoną. Reels’e vaizduojami Big Beno laikrodžiu ir Tauerio tiltu keliaujantys aksesuarai įrodo, kad kūrybiškumui ribų tikrai nėra.
https://www.instagram.com/reel/CtyZKFSI10W/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D
Šie išradingų reklamų pavyzdžiai patvirtina, kad CGI reklamos gali efektyviai sudominti auditoriją ir paskatinti prekės ženklo atpažįstamumą.
Kadangi CGI technologijos žaibiškai tobulėja, ateityje galime tikėtis dar inovatyvesnių ir patrauklesnių reklamų. Neribotos galimybės: nuo interaktyvių patirčių iki personalizuoto turinio, meta rimtą iššūkį tradicinėms reklamos formoms. Akivaizdu, kad su laiku CGI dar labiau tobulės – naujoji turinio kūrėjų karta ieškos vis naujų pritrenkiančių būdų savo produktų pristatymui.
Taigi, kompiuterine grafika sukurti vaizdai, kurių trumpinį CGI jau tikrai įsiminėte, yra veiksmingas būdas supažindinti auditoriją su savo produktu ir paskatinti jos susidomėjimą bei diskusijas. Perkandus pagrindinius CGI kūrimo būdus, tapti “viral” socialiniuose tinkluose gali būti ypač lengva.