fbpx

9 kūrybinio turinio pateikimo būdai programėleje Snapchat

2019 25 balandžio

Snapchat – iš pirmo žvilgsnio, kukli programėlė, kuri pirmuosius nesėkmingus žingsnius žengė kaip Picaboo, šiandien yra  gigantė, savo populiarumu sunkiai nusileidžianti Facebook, Instagram ar Twitter. Platforma, kuri originaliai buvo sukurta dalintis nuotraukomis ir trumpomis, iki 10 sekundžių trunkančiomis, foto ir video-žinutėmis tarp draugų ilgainiui tapo puikia reklamos ir pardavimų priemone.

Šiandien programėlė turi 188 milijonus aktyvių vartotojų, kurie kasdien praleidžia apie 25–30 minučių naršydami Snapchat viduje, kas sekundę įkeliama 9000 nuotraukų arba trumpų video, kurie pritraukia apie 10 milijardų peržiūrių kasdien. Kiekvienas, kuris bent šiek tiek pažįsta socialines medijas supranta, kad 188 milijonai aktyvių vartotojų gali būti niekis lyginant su daugiau nei milijardu aktyvių vartotojų kasdien kitose populiariose platformose, tačiau siauresnis vartotojų ratas gali turėti stiprių privalumų. Verslo ir rinkodaros naujienų tinklaraštis The Manifest pateikia faktus apie kasdienį Snapchat gyvenimą ir programėlės auditoriją; didžiausią Snapchat auditorijos dalį užima 18–34 metų žmonės, sukurtas neįpareigojantis ir į jokius rėmus neįstatantis platformos įvaizdis skatina spontaniškus pirkinius, programelėje neegzistuojanti hierarchija trina atskirties ribas tarp vartotojų ar potencialių klientų ir verslo paskyrų, kurios turi tūkstančius sekėjų, daugiau nei 60 % video formatu įkeltų reklamų Snapchat yra peržiūrimos su garsu, lyginant su 85 % video formatu įkeltų reklamų Facebook, kurios yra peržiūrimos be garso, o įsitraukimo rezultatai į reklamamines kampanijas Snapchat platformoje yra keturiskart aukštesni lyginant su įsitraukimu Instagram programėlėje. Rodos, Snapchat gali būti vadinama svajonių platforma tiek paprastam, įdomaus turinio ieškančiam vartotojui, tiek įmonėms, kurios programėlę naudoja kaip marketingo įrankį, o tam, kad galėtumėte išnaudoti visus Snapchat privalumus pasinaudokite šiais 9 patarimais, kurie išskirs jūsų kuriamą turinį iš minios:

  1. Detalūs piešiniai pakeitus priartinimo funkcijas savo telefone

Piešti gali būti sudėtinga, o piešti telefono ekrane kartais gali pasirodyti kaip misija neįmanoma, todėl panagrinėjus telefono nustatymus ir pakeitus kelis priartinimo („Zoom“) parametrus galėsite nebesibaiminti, kad spalvindami išlysite iš už linijos.

  1. Naudokite stipriai išdidintas raides, kad sukurtumėte savo rėmelį

Pavyzdžiui, „0“ sukuria dailų ovalo, o „A“ – trikampį rėmelį. Paprasta? Tikrai taip, o ir abecėlėje apstu raidžių, kurias galėsite naudoti.

  1. Prisekite emoji prie judančio objekto

Žaismingi emoji dar niekam nepakenkė.

  1. Nuotraukas redaguokite Snapchat su „Magic Eraser“ funkcija

Pavyko užfiksuoti akį traukiantį kadrą, tačiau erzina ta vienintelė maža šiukšlė nuotraukos kamputyje? Ne problema. Pasirinkite „Magic Eraser“ funkciją. Užteks tik apibraukti objektą, kurį norite pašalinti iš nuotraukos ir jo ten kaip nebuvę.

  1. Pakeisti/iškreipti balsą video įrašė su „Voice Filter“ funkcija

Keisti balsą įmanoma ne tik tuo metu kai filmuojama, tačiau ir tada, kai pasirinktas video jau yra įkeltas į Snapchat paskyrą. Nežinojote to? Išbandykite.

  1. Remiami prekės ženklo rėmeliai

Platforma, kuri pirmoji supažindino fanus su teminiais remėliais ir veido modifikacijos funkcija, dabar sėkmingai šią funkciją išnaudoja teminėms reklamoms. Perduokite šį įrankį Snapchat vartotojams ir jie visą darbą padarys už jus.

  1. Remiami vietovės rėmeliai

Vietovės rėmeliai gali būti pritaikyti šventėms ar renginiams, vykstantiems tam tikroje vietovėje, o rėmelį naudoti gali tik žmonės esantys rėmelio kūrėjo nustatytu spinduliu aplink pažymėtą vietovę.

  1. Snapchat ir žinomi veidai

Vienai dienai perduokite savo Snapchat paskyrą žinomam žmogui, suteikite galimybę savo sekėjams interaktyviai bendrauti su jų mėgstamu influenceriu ar atlikėju. Jie nuolat stebės Jūsų paskyra, nes nenorės praleisti tokios galimybės.

  1. Kūrybinių procesų užkulisiai

Suteikite galimybę savo sekėjams pirmiems pamatyti kūrybinius užkulisius, naujus, dar tik kitą savaitę pasirodančius produktus ar kasdienį darbo procesą.

Snapchat yra laisva ir žaisminga platforma, pasižyminti atviru ir nuoširdžiu bendravimu tarp programėlės naudotojų. Todėl visai nesvarbu, ar esi savo dienos įvykius norintis užfiksuoti vartotojas, ar pasaulyje gerai žinomas prekinis ženklas, aukščiau išvardinti, laiko ir vartotojų patikrinti, patarimai padės kurti akį traukiantį ir įsimenantį turinį.

 

Social media drummer,
Gabrielė

Dalintis

Susisiekite