fbpx

SOCIALDRUM | Socialinių tinklų reklamos agentūra

EN

Naujoji McDonald’s kampanija:

gen Z veidai, kasdienybė ir slang’as

2024 06 18

McDonald’s, bendradarbiaudamas su 14-25 m. amžiaus jaunimo darbuotojais ir įvairiais Didžiosios Britanijos socialiniais projektais, siekia atskleisti restoranų tinklo atvirumą jaunimui. Anot prekės ženklo atstovų, Z kartos atstovai „McDonald’s“ vertina kaip unikalią erdvę, prie kurios kultūros ir atmosferos kūrimo gali prisidėti ir jie patys. 

Kūrybinės kampanijos reklaminis vaizdo klipas, lauko spauda ir socialinių tinklų aktyvacijos sukurti pasitelkus jaunų suaugusiųjų veidus, balsus ir įžvalgas. Turinyje nė karto neminimas oficialus prekės ženklo pavadinimas – vietoj jo, naudojamos įvairios jo variacijos, trumpiniai ir žargonai, paplitę jaunuolių tarpe. 

Iconoclast sukurtame 60 sekundžių reklaminiame klipe matome įvairaus amžiaus paauglius, natūraliose jų gyvenimo situacijose. Jų laisvalaikis sukasi aplink „McDonald’s“, o dialoguose pasigirsta įvairiausi restoranų tinklo pavadinimo trumpiniai. Prekės ženklas taip pat išleido limituoto leidimo lipdukus – suasmenintus kvietimus į „McDonald’s“. 

Reklaminis klipas „Make it Yours“ gali švęsti ne tik unikalų ir autentišką gen Z įsitraukimą į „McDonald’s“ prekės ženklo kūrimą, bet ir reikšmingą vaidmenį, formuojant Didžiosios Britanijos jaunimo bendruomenės kultūrą. Pažiūrėk ir įvertink pats:

ŠALTINIAI:

New McDonald’s ad highlights its place among young adults

https://www.adobomagazine.com/campaign-spotlight/leo-burnett-uk-celebrates-young-adults-taking-ownership-of-mcdonalds-in-their-own-way-in-make-it-yours/ 

SUŽINOKITE SOCIALINIŲ TINKLŲ NAUJIENAS PIRMI