fbpx

Kodėl „nepasileidžia“ suplanuota Facebook reklaminė kampanija?

2016 3 lapkričio

Išsiverdi puodelį kvapnios kavos. Įkvepi. Įkvėpimas… Nusišypsai ir pradedi dar vieną pilną užduočių ir įspūdžių darbo dieną. Elektroninio pašto dėžutėje vos keli laiškai, savaitės darbai suplanuoti, atrodo, negali būti geriau… O blogiau? Jei ir Jūsų ryto rutiną griauna nepatvirtintos, tačiau suplanuotos, Facebook reklamos, skirkite kelias minutes savo brangaus laiko šiam straipsniui, taip sutaupydami jo daug daugiau:)

kodel-neveikia

Nors Facebook socialinis tinklas vienija daugiausiai vartotojų visame pasaulyje, pasižymi išsamiausia statistika bei plačiausiomis reklamos galimybėmis, nė vienas lyderis nėra apsaugotas nuo klaidų. Iššokančios lentelės, siūlančios išsaugoti pakeitimus, kurie taip ir nėra išsaugomi, išleisti 15,01EUR reklaminei kampanijai su aiškiu biudžeto limitu (15EUR) ar kažkur pradingęs suplanuotas Facebook įrašas…  Tai vos kelios rūšys klaidų, kartinančių kiekvieno socialinių tinklų marketingisto kasdienybę. Siūlau apžvelgti tris dažniausiai pasitaikančius tokių „blogybių“ scenarijus, kartu aptariant priežastis ir galimus sprendimo būdus.

Scenarijus nr. 1 | Jūsų reklama jau kuris laikas užstrigusi būsenoje „laukia patvirtinimo“

Kartais Jūsų reklamos patvirtinamos vos per kelias minutes, tačiau kartais tikrinimas gali užtrukti kelias valandas ar net dienas. Iš tiesų, kartais Jūsų reklama „praslysta“ pro tikrintojų rankas, t.y. tiesiog nepapuola į bendrą patvirtinimo laukiančių reklamų eilę. Todėl reikėtų planuoti reklamas keletu dienų anksčiau, kad prireikus turėtumėte laiko rezervą ir spėtumėte priversti reklamą „pasileisti“. Kaip tai padaryti? Pakeisti bent vieną reklaminės kampanijos pavadinimo raidę. Šis žingsnis nusiųs Jūsų reklamą į reklaminių užklausų eilę dar kartąJ

Scenarijus nr. 2 | Jūsų reklama buvo patvirtinta, tačiau niekad nesulaukė impresijų (nebuvo parodyta tikslinei auditorijai)

Matyt, pastebėjote, jog patvirtinta reklama iš esmės nesuteikia preteksto iššauti šampano ir džiūgauti dėl rezultatų. Kartais net ir patvirtinta reklama gali nebūti nė karto parodyta Jūsų tikslinei auditorijai. To priežastis – paprasta programinė klaida arba naujoji Facebook reklamos optimizavimo politika, rūšiuojanti turinį pagal atitikimo taisyklėms procentą, vartotojų susidomėjimą ir įsitraukimą (skaitykite plačiau).

kodel-neveikia-3

Taigi, jei tai paprasta programinė klaida, padės sprendimo būdas, taikomas pirmojo scenarijaus atveju. Jei pavadinimo pakeitimas nepadeda, pabandykite laikinai sustabdyti reklaminę kampaniją ir kiek vėliau paleisti ją iš naujo. Dažnai padeda tokios pačios reklaminės kampanijos paleidimas, išjungiant originalią kampaniją. Jei ir tai nepadeda, pabandykite keliais vienetais padidinti Jūsų siūlomą vertę už reklamos parodymą (angl. bid).

Scenarijus nr. 3 | Jūsų reklama buvo patvirtinta, sulaukė pirmųjų impresijų, tačiau netikėtai sustojo (arba suprastėjo kampanijos rezultatai)

Jau spėjote pasidžiaugti pirmaisiais rezultatais ir, nors negavote jokio pranešimo apie reklaminės kampanijos sustabdymą, rezultatai tapo lygūs nuliui. Jei matote, jog biudžeto pakanka, tačiau reklama nėra paleidžiama – verta sunerimti. Šioje vietoje privalau kiek sustoti ir supažindinti Jus su Facebook „juodojo sąrašo“ sąvoka.

Socialinis tinklas turi labai griežtas taisykles, kurių pažeisti nevalia. Jei jūsų reklaminės kampanijos buvo atšauktos dėl rimtesnių priežasčių, nei pažeista 20 procentų teksto vizuale taisyklė, yra didelė tikimybė, jog Jūsų Facebook puslapis pateks į juodąjį sąrašą. Kada į jį patenkama? Jei Jūsų sukurta kampanija yra kelianti liūdesį, skatinanti diskriminaciją ar pan. Juodajame sąraše esantys puslapiai akylai stebimi, atliekant nuodugnią kiekvienos reklamos analizę. Padarius tam tikrą nusižengimų skaičių, puslapis yra uždaromas ir retai kada sugrąžinamas atgal. Todėl reklamos taisyklėms nusižengti nepatarčiau.

Kodėl taip atsitinka? Facebook stengiasi išlaikyti skaidrumą ir reklamos tikrumą, todėl griežtai vertina kiekvieną reklaminę kampaniją, nesvarbu – siūlančią spurgas pietums ar teigiančią, jog vos per pusvalandį užsidirbsite milijoną. Jei Jūsų reklaminei kampanijai artimas 3-iasis scenarijus, galima sakyti, buvote įspėti.

kodel-neveikia-2

Tam, kad būtumėte ištrinti iš juodojo sąrašo, siūlyčiau trumpam išjungti visas reklamines kampanijas ir ištrinti visą reklaminių kampanijų istoriją. Palaukite kelias savaites ir naują kampaniją paleiskite tik tvirtai tikėdami, jog ši nepažeidžia nė vienos iš egzistuojančių taisyklių. Na ir paskutinis žingsnis – laikyti „špygas“ vardan Facebook malonės:)

 

Tiek patarimų šį kartą. Linkiu sėkmės kuriant, planuojant ir optimizuojant!

Audronė


Dalintis

Susisiekite