fbpx

Facebook dopingas verslo profilių administratoriams

2016 21 sausio

Su kolegomis vis pasidžiaugiame, kad Lietuva po truputį tampa brandesnė socialinių tinklų marketingui ir naujausioms pasaulinėms tendencijoms. Džiaugiamės, kad net ir labai mažai žinomos kompanijos ar prekiniai ženklai nori tapti Facebook verslo profilių bendruomenės nariais ir uoliai konsultuojasi dėl reklamos ar profilio administravimo paslaugų: klausia kaip ir kas veikia, bando išsiaiškinti apie naujoves ir pakeitimus. Šį kartą būtent tai ir norime aptarti – palankias Facebook naujoves verslo profilių valdytojams ir kaip jomis pasinaudojant patenkinti klientus ir pritraukti kuo daugiau fanų.

Kaip skelbia pats Facebook, šiuo metu yra virš 50 milijonų skirtingų verslo profilių iš viso pasaulio. Dauguma jų naudojami aktyviai komunikacijai su su fanais. Šiandieną verslo profiliai taip išpopuliarėjo, kad potencialūs klientai norėdami pasikonsultuoti dėl prekių ar paslaugų kreipiasi nebe per internetinį tinklalapį, telefonu ar per elektroniniu paštu, o tiesiogiai per Facebook žinutes. Facebook praneša, kad tokių užklausų iš pirkėjų padvigubėjo, lyginant su 2014 metais: per mėnesį tokių žinučių paliekama virš 2,5 milijardo. Nereikia geresnio įrodymo, kad vartotojų aptarnavimas verslui šiandien ypač svarbus verslo sėkmei.

Reakcijos laikas į klientų žinutes

Potencialūs klientai užsukę į prekinio ženklo ar kompanijos verslo profilį tikisi greito ir lengvo bendravimo. Atsakymo greitis pirkėjui yra garantija, kad užduotas klausimas ar pateiktas skundas yra vertinamas rimtai. Pagal tokių užklausų atsakymo greitį verslo profiliai yra vertinami ir ši informacija yra vieša. Iki šiol Facebook kėlė itin aukštus reikalavimus norint gauti greitai reaguojančiųjų į žinutes angl: very responsive to messagesįvertinimą. Jį gaudavo tik tie profiliai, kurie į 90% visų žinučių atsakydavo per 5 min. Nuo šiol Facebook taiko naujas taisykles ir nebe taip griežtai žiūri į atsakymo greitį. Profilio administratorius dabar gali pasirinkti skirtingas žymes, kurios žymi atsakymo laiko greitį: per keletą minučių (within minutes), per valandą (within an hour), per keletą valandų (within hours) ar per dieną (within a day). Nors Facebook vis dar pats automatiškai paskaičiuoja per kiek vidutiniškai laiko profilis atsako į užklausas, tačiau administratoriai patys gali pasižadėti šią laiko žymę, kuri bus rodoma viešai. Kitaip tariant, net jei vidutiniškai paskaičiuota, kad verslo profilis atsako į žinutes per 10 minučių, tačiau vis tiek savo profilyje galima nurodyti, kad atsakymai į užklausas įgyvendinami per valandą ar net per dieną. Tokiu būdu yra valdydami vartotojų lūkesčiai.

Prisijungimo statusas

Siekiant verslo profilių administratoriams duoti daugiau laisvės, individualios kontrolės ir lankstumo, Facebook taip pat suteikė galimybę nurodyti prisijungimo statusą. Sukurtas statusas „išėjęs” (away), kuris įjungiamas tuomet, kai administratorius negali atsakyti į žinutes. Su tokiu statusu administratoriai gali būti ramesni, nes nėra skaičiuojamas vidutinis atsakymo laikas.

old facebook messages

Momentiniai atsakymai

Su “away” funkcijos naujovėmis atėjo ir kita naujovė – momentiniai atsakymai į užklausas, kurias jau dabar profilių administratoriai gali nustatyti. Nustačius šia funkciją, momentiniai atsakymai automatiškai pasirodo vos tik pirkėjas ką nors parašo. Dažniausiai momentiniai atsakymai tik informuoja pirkėjus kada bus jiems atsakyta, dėkoja, kad susisiekė, arba pasiūlo, kur ieškoti informacijos. Tokia naujovė administratoriams suteikia daugiau kontrolės, leidžia paprasčiau valdyti gaunamas užklausas ir atsakyti į jas patogiausiu metu.

Pašto dėžutė

Atnaujinta Facebook pašto dėžutė leidžia be papildomų veiksmų matyti informaciją apie žmogų, kuris kreipėsi. Tokia informacija pateikiama pagal klausiančiojo Facebook profilio duomenis. Vis dėlto, jei jūs esate nustatęs visus įmanomus privatumo nustatymus, tuomet verslo profilio administratoriai matys tik ribotą informaciją apie jus. Kitu atveju matoma viskas, ką esate nustatę rodyti viešai: darbovietė, gyvenvietė, studijų vieta, gimimo data ir pan. Taip pat administratoriai nuo šiol turi galimybę pažymėti pokalbius specialiu ženklu. Tokiu būdu galima pasižymėti tuos pokalbius, kuriems turi būti teikiamas papildomas dėmesys ar prie kurių reikės grįžti vėliau.

old facebook comments

Komentarai

Populiariems verslo profiliams, kurie turi dešimtis ar šimtus tūkstančių sekėjų, naujoji komentarų valdymo skiltis yra tikras išsigelbėjimas! Veiklos (angl. “activity”) skirsnyje esanti žinučių valdymo sistema leidžia administratoriams paprasčiau atsakyti į fanų komentarus tiek kompiuteriu, tiek išmaniuoju telefonu. Administratoriai gali pasižymėti tam tikrus komentarus, kuriuos nori sekti, kad nepaliktų neatsakytų klausimų ar suvaldytų jautresnius komentarus. Jeigu šios valdymo funkcijos jūsų verslo profilis dar neturi – nesijaudinkite, nes jau netrukus ji taps pasiekiama visiems.

Taigi, regis visos šios naujovės yra tartum Facebook’o dopingas visiems administratoriams už jų didelį įdirbį valdant verslo profilius. Facebook siekia ir toliau pamaloninti administratorius naujienomis ir paprastesniu valdymu. Nors iš pirmo žvilgsnio dabartiniai pokyčiai atrodo menki, tačiau išbandžius ir įpratus juos naudoti, suprasite kiek daug laiko galite sutaupyti, dar paprasčiau valdyti turinį, atsakyti į užklausas ir pateisinti savo klientų lūkesčius.

 

Facebook dopingo kontrolierė, Social Media Drummer

Viltė

Dalintis

Susisiekite