2023 m. sausio mėn. pradėjome bendradarbiauti su „Danske Bank“ Lietuva
kuriant darbdavio prekės ženklą ir įvaizdžio komunikaciją. Pagrindinis mūsų
tikslas, o kartu ir iššūkis, buvo užtikrinti tolygų ir nuoseklų komunikacijos toną
įvairiose platformose, tokiose kaip Facebook, Instagram ir LinkedIn, rengiant ir
vykdant įvairias „Danske Bank“ Lietuva kampanijas.
VEIKSMAI
Per šešis darbo mėnesius sėkmingai įgyvendinome tris skirtingas kampanijas,
kurios buvo sklandžiai integruotos į jų kasdienę komunikaciją. Taip pat,
papildomai kūrėme ir organizavome kitokias aktyvacijas: fotosesiją, lauko
reklaminį stendą, užsiėmėme vaizdo įrašų gamyba.
REZULTATAI
Per 6 bendro darbo mėnesius pasiekėme daugiau, nei 1 milijoną vartotojų
visose trijose socialinių medijų platformose. Taip pat, mūsų tikslinės strategijos
į prekinio ženklo soc. tinklų paskyras sėkmingai nukreipė beveik 70 tūkst.
vartotojų ir padarė didelę įtaką „Danske Bank“ Lietuva įdarbinimo rodikliams.
Socialinių tinklų administravimas
Vizualinio turinio gaminimas:
fotosesija ir stendai