fbpx

Viskas grįš Boomerang’u: kai kūrybiškumas lygus rezultatams

2017 18 balandžio

“What a shitty app” – pamenu tokiais žodžiais Boomerang aplikaciją pavadino mano draugas iš Estijos, vos pastaroji išvydo dienos šviesą 2015 metais. Visgi nei karto neleidau sau sutikti su jo mintimis ir kas kartą pamačius gerai padarytą boomerang video dar kartą įsitikinu, kad genialumas slypi paprastume. Juk tai kasdieninių dienos įvykių varomoji mašina, panaudojanti netikėtumo ir kurioziškumo prizmę, kuri žiūrovui leidžia pamatyti tai, ko realioje situacijoje plika akimi neįžvelgsi. Taip, kalbu apie pasikartojantį pirmyn ir atgal loop’inimo efektą, kuris leidžia į viską pažiūrėti kiek kitaip.

Apie tai šį kartą ir noriu pakalbėti. Atskirai pristatinėti šios aplikacijos tikrai nereikia, nes ko gero kiekvienas y ir z kartos atstovas žino, kas tai yra. Šiandieną apžvelkime sėkmingo boomerang kūrimo patarimus. O tai aktualu tiek savo kasdienybę fiksuojantiems vartotojams, influenceriams ir prekės ženklo administratoriams.

Ką turi žinoti prieš kuriant WOW boomerang video turinį? (daugiau apie wow reikšmę gali sužinoti Audronės blog’e)

  • Judesys – be judesio šį aplikacija paprasčiausiai prarastų savo prigimtinę prasmę. Fiksuok netikėčiausią judesio momentą, nesvarbu, ar juda tavo filmuojamas objektas ar telefoną laikanti tavo ranka – kurk netikėtą vaizdą. Visgi tikrieji boomerang asai teigia, kad profesionaliausiai atrodo vaizdas, kuriamas stabilaus laikymo, kuomet juda tik filmuojamas objektas.

https://www.instagram.com/p/BAudumbxQ6B/

  • Išryškinimas – dažniausiai vien tik nufimuoto vaizdo negana – prastos namų apšvietimo sąlygos arba apniukusio kraštovazdžio spalvos kaip reikiant papilkina bendrą vaizdą. Paryškinti ir padaryti labiau patraukliu visada galima su filtrais ar kitais papildomais atributais, pvz: sticker’iais, doodle piešiniais, ar tiesiog šmaikščiu aprašu.
  • Pasidalinimas ir jo formos – niekas neįvertins tavo video sėkmės tol, kol juo nepasidalinsi. Pasidalink Facebook’e, Instagramoje arba pastarosios Stories skiltyje. Facebook’e geriausiai žiūrisi ir naujienų sraute gražiausiai įsiterpia horizontaliai padaryti boomerang video. Tuo tarpu Stories sekcijoje – tik vertikalūs, kitu atveju tavo fanams reikės sukinėti telefoną arba pakreipti galvą 90 laipsnių kampu. Na, o dalinantis Instagramoje galimi abu variantai, tačiau kaip žinia, Instagram prigimtinės nuotraukos buvo kvadratinės, todėl ir video įrašai šioje platformoje geriausiai atrodo būtent tokie. Taigi jei žinai, kad boomerang video kelsi į Instagram’ą, nepamiršk centre sufokusuoti vaizdo, kad prieš keliant galėtum apkirpti nereikalingą erdvę kraštuose.
  • SUPER DUPER TIP’sas – slaptas video parametrų meniu – jei tavo kasdienybę lydi bent 10 boomerang video per dieną, tuomet greičiausiai žinai šio slapto meniu įjungimo būdą. Visgi nežinantiems priminsiu, kad boomerang nėra tik pirmyn ir atgal vaizdą pakartojanti aplikacija, nes kaip vaizdas pasikartos gali nustatyti patys. Kaip? Prieš filmuojant vaizdą, keturis kartus paliesk ekraną su keturiais pirštais (taip, išties keistas būdas meniu įjungimui) ir tuomet atsivers atskiras langas, kuriame galėsi nustatyti savo būsimo video parametrus: norimą raišką, vaizdo pasikartojimo pobūdį (pirmyn ir atgal, pirmyn ir atgal su pauze, tik pirmyn, tik atgal) bei kadrų skaičių per sekundę).

1

Na ir, žinoma, žodžiai liktų tik žodžiais, jei nepereičiau prie konkrečių pavyzdžių. O mokomės juk iš geriausiųjų. Labai norėjau parodyti savo grupiokės Instagram stories skiltyje pasidalintu boomerang’u (deja jo jau nebeturėjo išsaugojus), tačiau trumpai nupasakosiu kas buvo. Regis tai turėjo būti įprastinis boomerang video, kurio metu sukama vyno taurė pirmyn ir atgal, tačiau vienas netikėtumas tą video pavertė absoliučiai WOW – netyčia per staigiai užsukta taurė ir šliukštelėjęs vynas ant šviesios sofos. Ir visas vaizdas buvo užfiksuotas – pirmyn ir atgal iš taurės bėgantis vynas ir krentantis žemyn link sofos. Pamenu tą video įrašą žiūrėjau gal 10 kartų kaskart pagaudama save garsiai besijuokiant. Dar daugiau šarmo video suteikė prierašas “oj kaip paskui valiau”. Tai buvo visiškas netikėtumas, žiūrovui pakėlęs nuotaiką. Būtent tai bando kurti ir prekės ženklų kūrėjai – netikėtai parodyti kažką, ko nepamatysi tiesiog nusipirkęs produktą. Prekės ženklo atstovai fiksuoja prekės gaminimo užkulsius: gaminimo procesą, nepavykusius bandymus, pakavimą ar tiesiog netikėtai pakreiptą prekės pademonstravimą.

Taigi, ši visiškai paprastu principu veikianti video kūrimo aplikacija išties geba stebinti puikiai iškeptais ir bent jau antros peržiūros reikalaujančiais video įrašais. Vienas mygtuko paspaudimas ir tu jau turi tai, kas gali pamaloninti žiūrovo ar potencialaus pirkėjo akį. Kurkite, atraskite naujas galimybes savo asmeninei paskyrai bei verslui ir mokykitės iš geriausiųjų 😉

Dalintis

Susisiekite