2020 rugpjūtis – 2020 rugsėjis
Iššūkis
Biovela STIX užkandžiai – išskirtiniai. Ypač daug baltymų ir mėsos, pakuotė lengvai atplėšiama, mėsa netepa rankų – juos valgyti patogu bet kur, bet kokioje situacijoje. Kaip tai papasakoti, ne tik pristatant pagrindinius USP, bet ir perteikiant pagrindinę žinutę?
Sprendimas
Dviejų mėnesių trukmės kampanijos metu Biovela STIX pakuotės apkeliavo Centrinę Europą – nuo Austrijos kalnų per Italijos paplūdimius iki Vokietijos miestų. Tuo pasirūpino du keliautojai, šį maršrutą raižydami kelioniniu autobusiuku – fotografas Audrius Dzimidavičius ir Justina Glembockytė.
Būtent šios kampanijos metu, piešiant situacijas ofisuose Vilniuje ir jas įgyvendinant už tūkstančio kilometrų, gimė serija situacijų, tapusi pagrindine Biovela Facebook ir Instagram paskyrų komunikacijos linija.
Per įvairias situacijas pristatyti pagrindiniai produktų linijos skiriamieji bruožai bei perteikta pagrindinė žinutė – Biovela STIX – užkandžiai skaniausioms akimirkoms. Įvairioms, unikalioms, įspūdingoms ir žemiškoms.
Rezultatai
Socialiniuose tinkluose įgyvendinta unikali ir Lietuvos rinkoje vienetinė tokio pobūdžio kampanija, kurios metu buvo pasiekta virš 3 milijonai žmonių. Organiškai šį turinį pamatė beveik 70 tūkstančių žmonių. Pasak klientų, ši socialinės medijos kampanija buvo labai svarbi integruotos Biovela STIX užkandžių kampanijos dalis. Bendrai kampanijos rezultatai vertinami labai teigiamai ir prisidėjo prie nuoseklaus pardavimų augimo.