Užsiauginti Twitter fanų bazę: 100 ir 1 diena

2016 lapkričio 10

Šis blogo įrašas tai „Social Drum“ istorija „Twitter“ socialiniame tinkle, kuomet per 101 dieną paskyros sekėjų skaičius paaugo net 77,7%. Supratau, jog džiūgauti vieniems nevalia, todėl nutariau pasidalinti mūsų sėkmės istorija su Jumis.

Pripažinsiu, jog vos perėmusi įmonės paskyrą Twitter kanale, atsidariau Google paieškos sistemą. Klausimas vienas. Kaip auginti sekėjų skaičių socialiniame tinkle, kuriame per sekundę vidutiniškai paliekama 6 000 „tweets‘ų“??? Konkurencija milžiniška, o šansų būti pastebėtiems – mažai. Nežinau kodėl, tačiau akis užkliuvo už vieno iš galybės straipsnių, siūlančių 10 patarimų užsiauginti savo fanų bazę. Šis niekuo neišskirtinas straipsnis ir tapo ilgų eksperimentų pradžia. Eksperimentų, kurie padėjo sukurpti receptą sėkmei Twitter pasiekti. Nieko nelaukdama, dalinuosi.

1 taisyklė | Populiariausių grotažymių (angl. hashtag) parinkimas

Tokioje galybėje Twitter įrašų svarbu tinkamai išnaudoti paties socialinio tinklo mums suteiktą galimybę – naudoti grotažymę kaip filtrą (plačiau). Filtrą ne tik surasti sau įdomų ir naudingą turinį, tačiau taip pat pasiekti savo tikslinę auditoriją. Jei Facebook ir LinkedIn socialinių tinklų vartotojai dažnai abejoja grotažymių šiuose kanaluose galia, dėl Twitter kanalo abejonių nekyla. Palyginimui – statistikos.

hashtags-on-twitter

Šaltinis: SproutSocial

Tam, kad galėtumėte nustatyti ir naudoti populiariausias grotažymes, susijusias su Jūsų verslu/produktu/darbo sritimi, turite sugalvoti pagrindinį raktinį žodį. Kadangi mūsų Twitter paskyros teikiama nauda vartotojui – socialinių tinklų naujienos, pagrindiniu raktažodžiu pasirenkamas hashtag‘as #socialmedia. Jei pardavinėjate grožiui puoselėti skirtus produktus, naudokite grotažymę #beauty ar panašią. Nustatę pagrindinį raktažodį keliaukite į www.hashtagify.me svetainę, automatiškai generuojančią populiariausius Twitter kanalo hashtag‘us, susijusius su Jūsų verslu/produktu. Kiekvieną kartą siūlau išsirinkti bent TOP3.

hashtagify

Ekrano vaizdo iškarpa // hashtagify.me

2 taisyklė | Pradėdami veikti Twitter kanale, sekite tuos žmones, kurie seka jus (#followback)

Jokiame kitame socialiniame tinkle „followback“ taisyklės neišnaudosite taip efektyviai kaip Twitter. Esu tikra, jog Twitter – visiškai altruizmu paremtas socialinis tinklas. Jei Instagramoje sutiksite daugiau vartotojų, kurie seka vos kelis žmones, tačiau turi keliolika tūkstančių savo sekėjų, Twitteryje matysite apylygius skaičius.

                   apyligiaifraudai

Sekdami žmones, kurie pasirinko sekti Jus, sukursite abipusį altruizmu paremtą ryšį, kuris gali išaugti į stiprią pagalbą, auginant įsitraukimą (angl. engagement) ateityje. Juk trys paspaudimai patinka geriau nei 0? J Tiesa, vis tiek verta atsirinkti, kurias paskyras sekti atgal. Egzistuoja daug netikrų paskyrų, kurios nuolat siunčia automatinius pranešimus ir visaip kitaip šiukšlina Jūsų paskyroje (reTweets, comments, replies).

3 taisyklė | Naudoti administravimo programėles

Egzistuoja daugybė įrankių, padėsiančių lengviau administruoti Jūsų paskyrą Twitter socialiniame tinkle. Populiariausios programėlės, leidžiančios planuoti įrašus į priekį (angl. scheduling) ar kurti automatinius pranešimus, pavyzdžiui, skirtus pasveikinti naują sekėją. Tačiau populiariausia funkcija yra sekėjų menedžmento galimybė. Pati naudojau „Unfollow Today“ mobilią aplikaciją, kurią nemokamai parsisiunčiau iš „Google Play store“, tačiau aplikacijų/svetainių/programų pasirinkimas labai didelis. Įveskite burtažodį „manage Twitter followers“ į Google ir rinkitės. Programėlė leis sekti ir pašalinti „sekėjų medžiotojus“ – paskyras, kurios automatiškai apdovanoja Jus dešimtimis paspaudimų patinka, tačiau vos Jums paspaudus mygtuką „Follow Back“ – pradingsta. Taip pat padės lengviau įgyvendinti antrąją taisyklę.

Tokią programą siūlau naudoti kasdien dėl dviejų priežasčių. Pirma, nemokami įrankiai dažnai turi limitą – kiek veiksmų („sekti“,“nebesekti“) galima atlikti per dieną. Antra, kuo greičiau „paseksite“ žmogų, pradėjusį sekti Jus, tuo stipresnio altruistinio atsako, apie kurį kalbėjau antrame punkte, sulauksite.

10-productivity-tips

Taigi, šios trys pagrindinės ir gana paprastos taisyklės nulėmė mūsų sėkmę. Nors 800 fanų bazė – nėra labai didelis skaičius, tačiau pagrindas toliau augti – sukurtas. Jei nuspręsite pasinaudoti šiais patarimais, kviečiu pasidalinti Jūsų patirtimis audrone@socialdrum.lt

Na, o jei vis dar dvejojate, ar verta būti šiame socialiniame tinkle, privalau Jus nukreipti į gūdžiais 2014-aisiais rašytą mano kolegos Petro straipsnį, padėsiantį apsispręsti 🙂

 

Sėkmės tweets‘ų jūroje,

Audronė

 


Dalintis

Sužinokite naujienas pirmieji!

Gaukite patarimus, naujausius straipsnius ir informaciją apie renginius. Jau šimtai žmonių prenumeruoja, nepraleiskite naujienų ir jūs!
El. pašto adresas
Saugu ir jokių reklamų

Susisiekime