Snapchat – vieta originaliam verslui

2017 kovo 31

Z kartos numylėtas socialinis tinklas Snapchat visiems gerai žinomas tuo, kad leidžia greitai užfiksuotas nuotraukas ar video nusiųsti tiesiogiai savo draugams. Tiesa, tai pagrindinė, tačiau ne vienintelė Snapchato panaudojimo funkcija. Prisipažinsiu, mane taip pat buvo užplūdusi Snapchato manija. Daugiau nei prieš metus šią programėlę ištryniau iš savo telefono. Tada atrodė, kad tai dar viena trumpalaikė socialinio tinklo, kuris nesuteikia jokios naudos, manija. Šiandien mano nuomonė kitokia. Šio įrašo tikslas – pateikti pagrindinius argumentus, kodėl Snapchatas gali praversti Jūsų verslui.

Šiandien programėlė gali pasigirti net 150 milijonų aktyvių lankytojų, kurie peržiūri apie 10 milijardų video kiekvieną dieną ir šiame socialiniame tinkle praleidžia maždaug 25 minutes kasdien. Šie skaičiai įrodo tai, kad Snapchatas pralenkė daugiau nei 10 metų gyvuojantį Twitterį. Deja, bet Snapchatas nepateikia oficialių duomenų, todėl yra sunku nustatyti koks tikslus pagrindinės aplikacijos vartotojų auditorijos amžius. Manoma, kad daugiau nei 50 % vartotojų amžius yra iki 25-erių metų. Taigi, daroma prielaida, jog socialinis tinklas – puiki erdvė jaunai auditorijai pasiekti.

Maždaug prieš 4 metus prekiniai ženklai pradėjo domėtis šia programėle kaip erdve, kurioje būtų galima reklamuoti savo produktus. Tačiau ne viskas sekėsi taip, kaip buvo tikėtasi. Pagrindinė problema, su kuria susidūrė verslai, kilo iš to, jog programėlė stokojo reklamos būdų ir rūšių, kurios atitiktų verslo poreikius. Snapchat į tai atsižvelgė ir šiandien didelį prioritetą skirią verslų galimybių didinimui.

Trumpas išnykstantis video arba snapas – puiki galimybė reklamuoti savo prekės ženklą, o ypač interaktyviai ir įdomiai pristatyti siūlomus produktus. Reklamavimosi Snapchate privalumu galima laikyti faktą, jog reklama pateikiama tokiu būdu, kuomet vartotojui yra sunku suprasti ir atskirti, jog tai “dar vieno verslo brukalas”. Būtent todėl investavus į tokio interaktyvaus turinio Snapchate kūrimą galima pasiekti neįtikėtinų reklaminių kampanijų rezultatų. Snapchat nuo visko persisotinusiems ir pavargusiems vartotojams suteikia… garso ir šviesų 🙂

Taigi, kokie yra Snapchat reklamos pateikimo būdai? Jų galima suskaičiuoti tris.

Screen Shot 2017-03-31 at 13.51.27

Šaltinis: www.snapchat.com

Pirmoji galimybė – paprastas, tačiau neprastas snapas. Tai10 sekundžių trukmės vertikalus video, o kartu ir puiki galimybė greitai ir originaliai parodyti savo produktus.Karščiausios naujienos iš naujausio jūsų prekės ženklo produkto pristatymo užkulisių gali būti greitai pateiktos vartotojui arba tiesiog tai gali būti originali ir įsimintina reklama, pristatanti gaminį. Žvilktelėkite, koks šaunus buvo „Coca Cola“ sprendimas. 

Antroji galimybė – panaudoti vadinamuosius geografinius filtrus (angl. Geofilters), leidžiančius prie snapo prisegti buvimo vietą. Tai lyg nedidelis originalus meno kūrinys, sukeliantis didelį įspūdį. Kai snapinsite ir Snapchatas nustatys jūsų buvimo vietą (location), išvysite geofiltrą, apibūdinantį jūsų buvimo vietą. Galėsite tiesiog jį pridėti.

Programėlė savo vartotojams pristato dvi filtrų rūšis: verslui ir žmogui. Kodėl prekiniams ženklams yra svarbus Snapchato filtras? Pirmiausia, galite susikurti individualų filtrą su įkomponuotu įmonės logotipu. Taip pat turėsite galimybę nustatyti vietas, kuriose vartotojai galės išbandyti „geofilters“ funkciją. O juk tai gali būti vieta netoli jūsų parduotuvės! Tokiu būdu paskatinsite vartotoją aplankyti jūsų įstaigą ir net įsigyti prekę.

Screen Shot 2017-03-31 at 13.59.01

Šaltinis: www.snapchat.com

Trečia galimybė – panaudoti įvarias interaktyvias kaukes ir ekrano užsklandas, kurios bendrai vadinamos „Snapchat lenses“. Kaip visa tai vyksta? Pasiruoškite asmenukei ir spustelėkite ant savo veido ar draugo veido, kol apačioje išvysite visą eilę nuotaikingų filtrų. Žvelgiant iš verslo perspektyvos, asmeniškai jūsų brandui sukurtas lense dar kartą primins apie jus ir leis vartotojui pakvailioti. Filtrus taip pat galite naudoti savo verslui pristatyti: snapinkite ofiso gyvenimą, uždėkite kiškio ausytes naujausiam produktui ir t.t. Kaip tai išbandė „Coca Cola“ pažvelkite čia:

Gaila, tačiau daugelis verslų ir marketingo specialistų bijo eksperimentuoti Snapchate. Kai kuriems verslams Snapchatas gali pasirodyti gana nerimtu įrankiu ir dar didesniu iššūkiu – kaip trumpi video ir smagios nuotraukos gali įsilieti į bendrą marketingo strategiją, žengiant pardavimų didinimo keliu? Iš tiesų, pagrindiniu marketingo tikslu Snapchate gali tapti siekiamybė atskleisti Jūsų prekės ženklo charakterį. Programėlė skirta nevaržomam bendravimui ne tik su draugais. Snapchatas tai ir dar viena pokalbio vieta su Jūsų tiksline auditorija.

Taigi, Snapchatas gali būti ne tik linksmas būdas parodyti savo nuotraukas ar trumpus vaizdo įrašus iš savo gyvenimo, bet ir puiki galimybė plėsti jūsų prekės ženklo žinomumą. Aršėjant konkurencinei kovai, svarbios verslo pastangos išsiskirti ir panaudoti interaktyviausius ir naujausius įrankius. Atsižvelkite į savo prekės ženklo charakterį ir pagrindinius tikslus, tačiau nebijokite ir nevaržykite savęs, rinkdamiesi reklamos būdus. Sėkmės!

 

Social media drummer,

Rūta


Dalintis

Sužinokite naujienas pirmieji!

Gaukite patarimus, naujausius straipsnius ir informaciją apie renginius. Jau šimtai žmonių prenumeruoja, nepraleiskite naujienų ir jūs!
El. pašto adresas
Saugu ir jokių reklamų

Susisiekime