Kokybiško ir sėkmingo teksto formulė skirtingoms socialinių tinklų platformoms

2019 balandžio 12

Ne paslaptis, kad šiais laikais, socialinės medijos yra labai galinga platforma, skirta ne tik bendrauti su savo auditorija, bet ir generuoti pardavimus bei reklamuoti savo prekinį ženklą. Tačiau tiesiog egzistuoti socialinėse medijose neužtenka. Tam, kad turėtumėte daug sekėjų, kurie aktyviai domėtųsi jūsų veikla ir taptų jūsų nuolatiniais klientais, svarbu mokėti juos pritraukti bei sudominti, o tai padaryti padeda kokybiškas tekstas.

• Facebook – skatinkite auditorijos įsitraukimą.

Nuo pirmųjų socialinės medijos dienų įvairūs prekės ženklai siekė reklamuoti save socialiniuose tinkluose, taip stengdamiesi plėsti žinią apie savo prekės ženklą bei didinti pardavimus.
Ilgainiui buvo suprasta, kad nepalaikant abipusio ryšio su savo auditorija, norimi rezultatai nebus pasiekti. Socialinės medijos pavadinimas jau pats savyje turi žodį „socialus”, todėl yra be galo svarbu bendrauti su savo auditorija, pažinti ją bei skatinti abipusę diskusiją.

Diskusijos skatinimo pradžiamokslis:

• „pasakykite mums savo nuomonę..”
• „padiskutuokime apie tai komentaruose..”
• „pasidalinkite su mumis…”

Instagram – svarbu ne tik vizualas, bet ir geras, vizualą atitinkantis tekstas.

Kartais daugiau yra mažiau, tai galima pritaikyti ir rašant tekstus socialiniuose tinkluose. Puikus pavyzdys – Instagram. Vidutinis vartotojas Instagram platformoje praleidžia apie 21 minutę per dieną. Šiais laikais, kai vartotojai informaciją nori gauti greitai ir patraukliai, nėra lengva ilgą, gilių minčių, tekstą pateikti taip, kad jis sudomintų skaitytoją. Toks tekstas, geriausiu atveju, sudomins tik nedidelę dalį vartotojų. Svarbu, kad tekstai po nuotraukomis ar video medžiaga būtų paveikūs skaitytojams ir sukeltų emocijas. Taip ne tik išlaikysite skaitytojo dėmesį, bet ir pritrauksite naujų.

Kaip prekės ženklai tai pritaiko:

Kaip pavyzdys – blogo „Barked“ Instagram įrašas, kuriame vaizduojama nuotrauka su mažais šuniukais. Tokia nuotrauka nėra niekuo ypatinga ar neįprasta, tačiau „Barked“, siekdama prikaustyti Instagram vartotojų dėmesį, pridėjo smagų tekstą: „įsivaizduokite, jei jus namie sutiktų toks vaizdas”.

Toks tekstas privers didžiąją dalį vartotojų pasižiūrėti į nuotrauką antrą kartą, pasidalinti ja su draugais ir nusišypsoti.

• LinkedIn: Pasinaudokite noru mokytis.

Profesionalios socialinių tinklų platformos, tokios kaip LinkedIn, labiau linksta link kokybiško srauto ir naudingos informacijos. LinkedIn turi apie 94 % B2B marketingistų, kurie naudojasi šia platforma informacijos sklaidai. Atsižvelgiant į tai, galima pastebėti, kad 45 % vartotojų LinkedIn yra žmonės užimantys aukštesnes pareigas: CEO, vadovai, vadybininkai. Tokie žmonės dažnai nori sužinoti naujos informacijos apie savo sritį, todėl kokius tekstus vertėtų rašyti LinkedIn platformoje, kad vartotojams būtų įdomu?
• Dalintis industrijos naujienomis;
• Dalintis industrijos lyderių ar įkvėpėjų citatomis bei svarbiomis mintimis;
• Dalintis industrijos statistika.

Kaip įmonės to pasiekia:

Kaip pavyzdį galima naudoti „Deloitte“ įrašą. Jie pasidalino nuoroda į straipsnį, kuris buvo parašytas „Deloitte Global“ CEO Punit Renjen, taip suteikdami didelę paskatą paskyros sekėjams straipsnį perskaityti.

• Twitter: Sukurkite gero pasiūlymo praradimo baimę.

Stipri motyvacija žmonių gyvenime yra baimė, kad jie praleis gerą pasiūlymą ar naujieną. MyLife.com apklausa parodė, kad 56 % socialinių medijų vartotojų bijo ilgesnį laiką nepasinaudoti socialinėmis medijomis dėl galimybės praleisti renginius, naujienas, geriausius pasiūlymus ir t.t.

Nenuostabu, kad šią baimę galima pritaikyti ir rašant socialinėms medijoms skirtus tekstus, ypač jei yra naudojami specifiniai elementai kaip:
• Išskirtinumas – tekstas, kuriame yra pateikti specialūs pasiūlymai arba riboto laiko pasiūlymai.
• Skubumas – tekstas, komunikuojantis pasiūlymą, kuris labai greit baigsis.
• Trūkumas – tekstas, kuriame pateikiamas pasiūlymas su ypatingomis sąlygomis ir nėra prieinamas visiems.

Kaip įmonės to pasiekia:

Puikus pavyzdys – oro linijas „JetBlue“. Jie savo įraše sukuria skubos jausmą apie riboto laiko išpardavimą geriausiomis sąlygomis. Tekstą sujungia su vizualu, kuriame vaizduojama mažiausia įmanoma kaina ir tekste pateikiama viskas, ką socialinių medijų vartotojui reikėtų žinoti apie šį pasiūlymą.

Taigi, atsižvelgiant į tai, kokia yra įmonės ar prekinio ženklo veikla, gerai parašytas tekstas gali būti raktas į efektyvesnį jūsų sekėjų įsitraukimą. Šios keturios socialinių medijų tekstų rašymo strategijos padės išsiskirti iš konkurentų ir bus priežastis, dėl kurios jūsų sekėjai jus seka ir domisi jūsų kuriamu turiniu.

Dalintis

Sužinokite naujienas pirmieji!

Gaukite patarimus, naujausius straipsnius ir informaciją apie renginius. Jau šimtai žmonių prenumeruoja, nepraleiskite naujienų ir jūs!
El. pašto adresas
Saugu ir jokių reklamų

Susisiekime