Pagaminta iš 100% Instagram naujienų koncentrato

2015 spalio 8

Vos prieš porą dienų penktąjį gimtadienį atšventęs socialinis tinklas “Instagram” šiemet savo vartotojams buvo itin dosnus naujovėmis. Viena iš neseniai pristatytų naujovių – nuotraukų kėlimas kokiu tik norime formatu: įprastos kvadrato formos, portretinės ar horizontalios. Nors Instagram ne itin norėjo įgyvendinti šį pokytį, tačiau fanai liko patenkinti.

instagram horizontal pic feature

Kitas šių metų pokytis buvo strėlės ikonos atsiradimas po nuotrauka, kuris leidžia lengvai dalintis Instagrame randamu turiniu su savo draugais. Dabar nebereikia paminėti draugo prisijungimo vardo, kad jis galėtų pamatyti, tai, kas užkliuvo už tavo akių.

instagram share feature

Vis dėlto, didžiausia Instagram naujiena buvo verslininkams. Pasekdama Twitter ir Facebook pavyzdžiu, ši socialinė platforma pristatė reklamos galimybes, kurios rugsėjo 30 dieną tapo prienamos 200 šalių, tarp kurių yra ir Lietuva.

Turint net 400 milijonų auditoriją, Instagram reklama iš tiesų gali tapti aukso gysla tiek pradedantiesiems, tiek senbuviams. Vos tik Amerikoje pristačius Instagram reklamos galimybes, tam neatsispyrė net garsiausi prekiniai ženklai, kuriems iš pirmo žvilgsnio tokios reklamos net nereikia. Tarp tokių kompanijų buvo Adidas, Ben&Jerry’s, Burrbery, General Electric, Lexus, Macy’s, Michael Kors, PayPal, Levi’s. Michael Kors net atliko tyrimą, patikrinti kokią įtaką padarė naujoji apmokama reklama. Ir rezulatai iš tiesų buvo stulbinantys: Michael Kors paskyros nuotraukos sulaukė keturis kartus daugiau like paspaudimų negu įprastai. Fanų išmaniųjų telefonų ekranuose atsirandanti Michael Kors reklama pasiekė didesnę nei 6 milijonų žmonių auditoriją ir pritraukė net 33,000 naujų sekėjų. Regis skaičiai kalba patys už save.

instagram sponsored posts

Tai kas gi už viso to slypi? Kaip tai atrodo? Pati reklama atrodo taip pat, kaip kitos paprastos kompanijos ar žmogaus įkeltos nuotraukos, tačiau reklamuojamas įrašas turi mėlyną prierašą sponsored (dešiniame kampe, viršuje). Taip pat ant reklamos yra pateikiamas “call to action” mygtukas, kviečiantis atlikti tam tikrą veiksmą: užsisakyk dabar, susisiek su mumis, parsisiųsk, sužinok daugiau, pirk dabar, prisijunk, pažiūrėk daugiau. Paspaudus tokio tipo mygtuką greičiausiai būsi perkeltas į oficialų prekės ženklo puslapį, e-parduotuvę, mobiliąją aplikaciją ar pan.

Visos sąlygos verslininkų nuotraukoms buvo suteiktos tokios pačios kaip ir įprastiems vartotojams: visų formatų galimybės ir maksimalus 300 simbolių aprašymas prie nuotraukos. Vis dėlto vaizdo įrašų prasme, Instagram palepino verslininkus labiau, suteikiant jiems galimybę įkelti net iki 30 sekundžių trukmės video, kai tuo tarpu įprasti vartotojai gali įkelti vaizdo įrašą maksimalios 15 sekundžių trukmės.

Nors Lietuvoje dar neteko matyti lietuviškų prekės ženklų naudojančių šią paslaugą, tave skatinu į Instagram reklamą pažvelgti ypač atidžiai. Vis dėlto, kuo anksčiau pradėsi – tuo labiau Instagram dievai šypsosis tau, o ne konkurentams.

Aš turiu keletą patarimų būsimiems šios paslaugos vartotojams. Pirmiausia, labai svarbu kurti autentiškas ir aukštos kokybės nuotraukas ir vaizdo įrašus. Taip pat stengtis, kad nuotraukoje esantis užrašas neužimtų daugiau nei 20% nuotraukos ir nenaudoti ilgesnių nei 125 simbolių aprašų po nuotraukomis – ne veltui Instagram yra vizualinio turinio platforma. Nepaisant to, nereikėtų šios paslaugos perspausti, nes Amerikoje Instagram vartotojai jau spėjo pasiskųsti pernelyg dažnomis ir erzinančiomis reklamomis. Na ir pabaigai, reikėtų atsakingai pasirinkti vieną iš veiksmo mygtukų, kuris galės perkelti prekės ženklo sekėjų srautą į kitą tavo verslo erdvę.

Taigi nekantrauju, kada galėsiu pasidžiaugti pirmosiomis ir sėkmingomis lietuviškų prekės ženklų reklamomis.

 

Social Media Drummer

Viltė Kunevičiūtė

Dalintis

Sužinokite naujienas pirmieji!

Gaukite patarimus, naujausius straipsnius ir informaciją apie renginius. Jau šimtai žmonių prenumeruoja, nepraleiskite naujienų ir jūs!
El. pašto adresas
Saugu ir jokių reklamų

Susisiekime