Meilės eliksyro receptas ARBA kaip prisijaukinti prekės ženklo advokatus?

2015 kovo 18

Prekės ženklo advokatų sąvoka dažnai girdima, tačiau retai suprantama. Kas gi yra šie mistiniai asmenys? Tikriausia jie turėtų būti kažkas panašaus į prekės ženklo ambasadorius. Deja, teks jus nuliūdinti – socialinių tinklų pasaulis nėra toks paprastas ir šių asmenų gretinti nesiūlytume. Apie prekės ženklo ambasadorius pašnekėsime kitą kartą, o dabar dalinamės žiniomis, kaip prisijaukinti prekės ženklo advokatus.

Pirmiausia – apibrėžimas. Prekės ženklo advokatai yra asmenų grupė, kuri socialinių tinklų erdvėje aktyviai ir labai pozityviai komunikuoja apie prekės ženklą. Jei žiūrėtume iš pragmatinės pusės – prekės ženklo advokatai yra nemokama virtuali jėga, ginanti ir palaikanti, jūsų įmonę to jų net neprašant. Protingieji išminčiai paskaičiavo, jog prekės ženklo advokatai praplečia žinutės rėptį dešimčia kartų lyginant su rėptimi perkamuose kanaluose, ir net 7 kartus – lyginant su savais kanalais. Dėl šios priežasties kyla klausimas, kaip paruošti meilės eliksyrą, nuo kurio tokia meile užsikrėstų kuo daugiau asmenų? Receptas jūsų dėmesiui.

shutterstock_255825124

  1. Eliksyrą virkite tik žinodami kas jį gers – pradėkite nuo savų fanų!

Atsiprašome už captain obvious (kapitonas akivaizdu) išpuolį, bet jums pradėti reikia nuo savo fanų. Tikimybė, kad tarp tų asmenų, kurie jau seka prekės ženklą, atsiras prekės ženklo advokatas, yra ženkliai didesnė. Nebūkite akloji vištelė ieškanti grūdų plačiajame internete. Gerai įsižiūrėkite į savų fanų elgesį ir tikrai atrasite, kam įdomu su jumis bendrauti – nuo šių asmenų ir pradėkite.

  1. Lengvesnei pradžiai – įtraukite savo darbuotojus

Aktyvi darbuotojų advokatų programa – tai lengviausias žingsnis, kurį turėtume žengti siekiant platesnio prekės ženklo advokatų rato savo socialiniuose tinkluose. Kadangi jie dirba jūsų įmonėje, tai galime daryti prielaidą, kad jie jus mėgsta, tiesa? Teigiamu atveju reikia atlikti tik keletą dalykų – suraskite, kokios žinutės domina įmonės darbuotojus ir, kurios iš jų taip pat yra naudingos verslui. Atvirai paskatinkite darbuotojus pasidalinti tokiomis žinutėmis bei nepagailėkite pagyrų ir apdovanojimų aktyviausiems. Plačiau, kaip pasitelkti darbuotojus, skaitykite praėjusiame mūsų blogo įraše.

  1. Laikas sudėti eleksyro ingredientus – komunikacija ir patogumas

Jei jūsų prekės ženklo vertybės ir nuomonė sutaps su advokatų asmenine nuomone, jie mielai dalinsis jūsų žinute, gins prekės ženklą prieš kitus vartotojus, net rekomenduos įsigyti produktus. Nuomonių tapatinimas vyksta paprastai – jums reikia kalbėti apie jūsų advokatams rūpimus klausimus tinkamu tonu. Jei tokios žinutės neprieštaraus jų socialinių tinklų personai, šie žmonės ims dalintis jūsų turiniu bei liaupsinti jūsų (ir jų pačių) požiūrį. Dėl tos priežasties rekomenduojame apsispręsti, kokia yra įmonės pozicija atitinkamais klausimais ir apie ką jūs renkatės neturėti nuomonės. Nuoseklus ir pakartotinas požiūrio išlaikymas Jums tikrai padės pritraukti įmonės prekės ženklo advokatus.

  1. Burtų išlaikymas – atpažinkite ir apdovanokite

Sveikiname, eliksyras paruošas ir sugirdytas. Dabar laikas pagalvoti kaip burtą išlaikyti. Prekės ženklo advokatai pirmiausia nori jūsų dėmesio ir padėkos. Atpažinkite ir atsidėkokite jiems. Negana to, šie žmonės ieško bendraminčių, tad kuriamos ir koordinuojamos diskusijos tarp šių asmenų tik sustiprins prisirišimą prie prekės ženklo. Suteikta platforma ir proga pasisakyti yra viskas, ką jūs turite padaryti. Galiausia, jei nuspręsite apdovanoti advokatus bilietais į koncertą ar savo įmonės produktais, šie žmonės tik dar labiau prie jūsų prisiriš.

  1. Užkerėtųjų indėlis – nauda prekės ženklui

Prekės ženklo advokatai jums gali būti naudingi dėl poros priežasčių. Žaisti namų aikštelėje visada lengviau – šie asmenys visada jus palaikys ir prisidės prie žinutės sklaidos. Su jais galite eksperimentuoti ir patikrinti, ar jūsų naujas produktas, paslauga, ar kampanija bus veiksminga. Beje, galite tikėtis, kad šie asmenys bus būtent pirmieji, kurie įsigis naująjį produktą, kad išlaikytų savo kaip prekės ženklo advokato statusą. Advokatai jus užtars, kai įmonė bus kelbioje padėtyje, net ir savaitgaliais ar naktimis, kai jūs galbūt negalite už save pastovėti socialiniuose tinkluose.

 

Sėkmingo meilės eliksyro kūrimo!

 

Social Media Drummer

Petras Ramanauskas

Dalintis

Sužinokite naujienas pirmieji!

Gaukite patarimus, naujausius straipsnius ir informaciją apie renginius. Jau šimtai žmonių prenumeruoja, nepraleiskite naujienų ir jūs!
El. pašto adresas
Saugu ir jokių reklamų

Susisiekime