fbpx

Knyga su paveikslėliais man patinka labiau – Pinterest reklamos ateitis

2016 8 sausio

,,Reikia surasti draugei dovaną. Įdomu, kokia šukuosena tiktų retro stiliaus vakarėliui? Trūksta motyvacijos gyventi sveikiau. Galbūt jau laikas atnaujinti savo kambarį?“, – šios ir daugelis kitų minčių virte verda mano galvoje nuolatos. Užsikaičiu arbatos, patogiai atsisėdu ir akies kampučiu telefono ekrane pamatau Pinterest logotipą. Akimirksniu mano pasaulis persiverčia ir mano mintys virsta vaizdais, kurie maitina mano smalsumą ir atsakinėja į visus iškilusius klausimus. Ne veltui ir vaikystėje knyga su daugiau paveiksliukų buvo gražesnė, tiesa? Šiandien mes turime Pinterest ,,knygą”, į kurios paveikslėlius galiu žiūrėti nors ir visą dieną. Tik nepalaikykite manęs pakvaišusia… Na, nors aš tokia ne viena. Kas dieną Pinterest paveikslėlius peržiūri virš 100 milijonų aktyvių vartotojų ir jie išsibarstę po visą pasaulį. Kviečiu kartu su manimi pavartyti Pinterest knygą, kurios paveiksliukai niekada nesibaigia 😉

Pirmiausia, Pinterest nėra vien tik gražių paveikslėlių platforma. Oficialus jų blog‘as džiūgauja turintis milijoną vartotojų, užsiimančių verslu, ir šis skaičius kiekvieną mėnesį tik didėja. Tokie skaičiai visai nestebina, nes Pinterest jau kurį laiką plačiai atvėręs duris verslui stipriai vejasi Facebook bei Instagram. Visi žinome apie Facebook reklamą, taip pat esame girdėję apie neseniai Instagram platformą užgriuvusią reklamų laviną. Nepaisant to, ar teko girdėti, kad dabar Pinterest ne tik leidžia sukurti verslui pritaikytą paskyrą, bet ir siūlo įvairių formų reklamą? Pasižiūrėkime plačiau.

Businesswoman pulling blank banner

PROMOTED PINSveikia panašiu principu kaip Facebook bei Instagram veikiančios reklamuojamo turinio reklamos. Pagrindinis šios reklamos tikslas – pateikti nuotraukas dar vadinamas PIN‘ais platesnei auditoriai. Tam, kad būtų galima naudoti

PROMOTED PINS reklamą, pirmiausia reikia sukurti specialią verslo paskyrą. Tuo tarpu šios reklamos kaina priklauso nuo to, kiek PIN‘as susilauks paspaudimų. Pinterest reklamą galima vertinti kaip mažiau įkyrią negu kitose socialinėse platformose, nes ji neiššoka, o ištirpsta kitų nuotraukų sraute. Reklaminei informacijai atskirti naudojamas šviesus PROMOTED PIN užrašas. Taip pat atliekama auditorijos segmentacija: reklama rodoma pagal vartotojų pomėgius, todėl ji pasiekia tik tikslinius vartotojus.

pinterest pins pins

Ieškodama idėjų savo kambario atnaujinimui atrandu super gražų kaip iš pasakos staliuką, tačiau nežinau, kur tokį būtų galima įsigyti. Tuo pat metu kyla mintis, kad būtų nuostabu, jei Pinterest kartu su nuotrauka nurodytų, kur galima įsigyti šį daiktą. Pasirodo, tokia mintis kilo ne tik man. Pinterest vadovas Ben Silberman teigė, kad galimybė pirkti buvo populiariausias pageidavimas šio tinklo vartotojų gretose. Kadangi klientų norai yra svarbiausi, Pinterest komanda pasirūpino tuo, kad jie būtų išpildyti. Pinterest elektroninė parduotuvė arba kitaip BUYABLE PINS yra paprastas būdas įsigyti produktus, kurie yra parodomi Pinterest nuotraukose. Vartotojai mėlyno mygtuko BUY IT pagalba gali apsipirkti ir saugiai susimokėti neišeidami už programėlės ribų. Tai aš vadinu patogumu!

Na, o kaip yra iš pardavėjo pusės? Pinterest teigimu net 93% vartotojų naudojasi šiuo socialinės medijos kanalu planuodami apsipirkti, todėl nesunku nuspėti, jog BUYABLE PINS naudinga ne tik paprastam vartotojui, bet ir verslininkui. Šiuo metu Pinterest dirba su penkiomis komercinėmis platformomis: Bigcommerce, Demandware, IBM Commerce, Magento ir Shopify. Pastaroji platforma yra vienas lengviausių būdų užsiimti prekyba Pinterest. Užtenka turėti online parduotuvę, būtent – Shopify, ir pridėti savo Pinterest pardavimų kanalą į šią komercinės platformos paskyrą. Taigi, vartotojoms BUYABLE PINS sukuria lengvesnį kelią nuo randamo PIN‘o iki jo įsigijimo, o verslui atveria duris į didelę ir naują auditoriją.

perfect bag pinterest

Deja, tiek PROMOTED PINS , tiek BUYABLE PINS kol kas yra pasiekiami tik Jungtinėse Amerikos Valstijose bei Kanadoje. Na, o laukiant ateinančių naujovių į Lietuvą, kyla klausimas kaip galima joms ruoštis ir didinti savo žinomumą?

Pirmiausia, pasirūpinkite savo vizualais: nuotraukos turi būti pateikiamos estetiškai, fotografuojamos gerame apšvietime bei naudojant tinkamą fokusavimą. Nepamirškite ir to, jog nuotraukų dydis ir išmatavimai taip pat yra labai svarbūs. Pinterest vizualo plotis turėtų būti ne didesnis nei 750px. Aukštis gali būti reguliuojamas nuo 490px iki 3642px, tačiau optimaliausias variantas – 1102px. Taip pat ne ką mažiau svarbus yra nuotraukos aprašymas.

Kadangi aprašymas yra indeksuojamas Pinterest paieškos sistemos, pastarasis turėtų susilaukti ypač didelio jūsų dėmesio. Išnaudokite tai tinkamai: parašykite svarbiausią informaciją, paminėkite su jūsų veikla susijusius raktažodžius ir nepamirškite įterpti nuorodos, kuri nukreiptų į jūsų produkto puslapį. Verta žinoti ir tai, jog yra išskiriamos populiariausios nuotraukų kategorijos. Pirmąsias vietas užima: maistas, pasidaryk pats nuotraukos, interjero bei mados PIN‘ai. Taigi, tie kurie turite restoranus, baldų ar drabužių parduotuves – nepraleiskite progos pasinaudoti Pinterest teikiamomis galimybėmis.

Žiūrint į Lietuvos Pinterest pavyzdžius, verta atkreipti dėmesį į Happeak Pinterest paskyrą. Tai yra internetinė drabužių bei avalynės parduotuvė, kuri išsiskiria savo kūriamų drabužių dizainu. Lankantis Happeak Pinterest paskyroje, visų pirma, į akis krenta šio ženklo išskirtos nuotraukų kolekcijos, kuriose yra virš tūkstančio PIN‘ų susijusių būtent su Happeak kūriamais drabužiais. Nuotraukos yra pateikiamos estetiškai bei pakankamai originaliai. Šio ženklo sekėjų skaičius siekia 2,9 tūkst. vartotojų, o tai, lyginant su kitais Lietuviškais Pinterest profiliais, yra gana didelis skaičius.

heppeak pinterest

Žvelgiant į pasaulį, Pinterest yra vienas iš sparčiausiai augančių socialinių tinklų. Lietuvoje Pinterest vartotojų daugėja kiekvieną dieną, todėl tik laiko klausimas, kada PROMOTED PINS bei BUYABLE PINS ir mūsų šalyje taps įprasta reklamos forma. Verslo atstovai, nedelskite ir kurkite savo produktų paskyras Pinterest tinkle, bei pradėkite planuoti vizualiai patrauklų ir originalų turinį, todėl, kad gražūs vizualai traukia, o ypač moteris, kurių šioje patformoje yra apie 70%.

O man lieka palinkėti nenustoti skaityti šios GAUSIAI iliustruotos knygos jei ne dėl verslo, tai dėl asmeninių pomėgių 🙂

 

Pinterest skaitovų konkurso laureatė ir Social Media Drummer

Laura

Dalintis

Susisiekite