fbpx

Instagram stories reklama: ar verta investuoti?

2017 8 birželio

Dirbant socialinių tinklų agentūroje kiekvienas rytas prasideda maždaug taip: vienas po kito į ofisą susirenka kolegos, išsiverdama kavos ir beskaitant pirmuosius klientų laiškus aptariamos ir pastarųjų dienų aktualijos bei neseniai matyti geri socialinių tinklų reklamų pavyzdžiai. Šiandieninis rytas – ne išimtis. Bekalbant apie vakar dieną matytas juokingas draugų Instagram stories pamažu buvo prieita prie Instagram Stories ads temos – apie tai, kad jų kiekis staiga išaugo ir apie techninius jų paleidimo niuansus. Su kolegomis viską aptarus nusprendėme, kad šiai temai nelemta nugrimzti užmarštin ir reikia visa tai papasakoti Social Drum blog’e. Taigi šio darbo ėmiausi aš.

 

Instagram šiuo metu naudojasi apie 50% visų pasaulio brand’ų ir manoma, kad iki 2017 metų pabaigos juo naudosis jau apie 70% (Social Media Today, 2017). Taigi savaime suprantama, kad ir reklamos šiame socialiniame tinkle padaugės, o ypač Stories skiltyje. Kodėl taip manau? Tarp 600 milijonų Instagram vartotojų net 200 milijonų kasdien naudojasi Stories funkcija. (Techcrunch, 2017) O pastarųjų mėnesių tendencijos rodo, kad stories skiltis yra peržiūrima pirmiausiai, o tik po to pereinama prie news feed’o dalies.

 

Peržiūrint draugų įkeltas kasdienines istorijas šiuo metu galima pastebėti ir vis daugiau tarp jų “iššokančių” stories tipo reklamų. Jos atrodo visiškai taip pat kaip draugų ar prekinių ženklų kuriamos istorijos – užima visą išmaniojo telefono ekraną (9:16) ir trunka 5 sekundes (jeigu tai nuotrauka) arba net iki 15 sekundžių (jei tai video). Vienintelis skiriamasis ženklas, kad tai yra reklama yra nedidelis užrašas “sponsored”, matomas kairiajame viršutiniame kampe. Na ir visa tai verslininkams pasauliniu mastu tapo prieinama nuo šių metų kovo 1 dienos. Lietuvoje viekiantys verslai tai irgi jau spėjo išbandyti. Tikrai sveikintina! Rekomenduojame tai padaryti ir tau, jeigu dabartinė verslo situaciją atitinka bent vieną iš šių sąlygų:

  • Tavo paslaugos ar specifinis produktas skirtas sąlyginai jaunai auditorijai (13-25m.);
  • Su esama Facebook reklama pasieki vis mažiau žmonių;
  • Paslaugų ar produkto pardavimai yra pakankamai aktyvūs ir mobilioje aplinkoje;
  • Kūrybingumas veržiasi pro kraštus ir ieškai daugiau būdų, kaip jam išvysti dienos šviesą;
  • Trokšti, kad verslas žengtų koja kojon su dabartinėmis tendencijomis ir neatsiliktų nuo konkurentų.

 

Taigi, jei bent į vieną iš šių sąlygų atsakei tvirtu “taip” tuomet prisėsk arčiau ekrano ir išanalizuok žingsnius, kaip paleisti pirmąjį stories ad:

1. Įsijungus Facebook Power Editor arba Ads Manager programą pasirinkti reklamos tikslą – reach (jei nori pasiekti daugiau žmonių), traffic (jei nori generuoti srautą į savo internetinę svetainę), video views (jei nori, kad turimą video medžiagą pamatytų dar daugiau žmonių), app installs (jei nori paspartinti savo sukurtos aplikacijos parsisiuntimus), conversions (jei nori paspartinti e-parduotuvės pardavimus). Pastarojo veikimui būtina įsidiegti Facebook Pixel’į į savo internetinę svetainę.

2

2. Pasirink Facebook paskyrą, kurios reklama bus matoma Instagram stories skiltyje ir sukurk norimą auditoriją.

3. Perėjus prie placement dalies, pasirink edit placements ir pažymėk varnele Instagram stories.

Svarbu atkreipti dėmesį, kad pasirinkus Instagram Stories, automatiškai dingsta varnelės nuo visų kitų tau siūlomų reklamos vietų. To priežastis – portretinio formato nuotraukos, kurios tinkamos tik stories skilčiai. Taigi jei norėsi tą pačią komunikacinę žinutę ištransliuoti visais įmanomais kanalais, turėsi reklamą kurti atskirai, naudojant horizontalius vizualus.

3

4. Nustatyk biudžetą, reklamos galiojimo laiką ir pereik prie reklamos dizaino skilties.

1

5. Įkelk pasirinktą nuotrauką arba video įrašą, kurie atitinka šiuos reikalavimus:

  1. Nuotraukos: .png arba .jpeg formatu su 9:16 proporcijomis arba ne mažesnė nei 1080 x 1920 px. Nuotrauka turi būti su itin mažu kiekiu teksto. Antraip reklama bus neefektyvi arba visiškai nepasileis.
  2. Video: .MOV, .MP4, .GIF formatu, ne mažesnės nei 720P rezoliucijos. Failo dydis neturi viršyti 2,3 GB. Video trukmė iki 15s.

6. Jei tavo reklaminės kampanijos tikslas yra reach arba video views tuomet tavo žingsniai ties nuotraukos ar video įkėlimu ir baigiasi. Gali spausti place order ir laukti, kada reklama bus patvirtinta.

Na, o jei tavo tikslas buvo traffic, app installs arba conversion, tuomet įkėlus nuotrauką ar video įrašą nepamiršk nurodyti URL adresą į norimą savo intenetinės svetainės vietą ar aplikaciją. Taip pasirink tavo reklamos tikslui labiausiai tinkanti call to action mygtuką ir paleisk reklamą paspaudus place order.

4

 

Na ir pabaigai pateiksiu keletą patarimų, kaip padaryti, kad tavo story ads’as nebūtų išjungtas žiūrovo vartotojo vos jam atsiradus:

  • Nepersistenk su informacijos gausa – turėk konkretų reklamos tikslą ir jį išgrynink taip, kad žmogus peržiūrėjęs nuotrauką per 5s spėtų suvokti apie ką ji buvo. Tam geriausia naudoti supaprastintus vizualus su kuo mažiau papildomų elementų.
  • Nepamiršk uždėti logo. Vartotojai negalės reklamos atsisukti ar peržiūrėti po keletos minučių, taigi jie turi aiškiai suprasti kas yra reklamuojama.
  • Išnaudok pailgo formato nuotrauką – visas ekranas yra tavo! Tavo reklamą matantis žmogus šalia nematys jokio kito produkto reklamos, taigi niekas neišblaškys jo dėmesio. Aiškiai sumaketuok tai, ką nori ištransliuoti: naujo produkto pristatymas, akcija, išpardavimas, specialus pasiūlymas ir pan.

 

Keletas puikių pavyzdžių, tarp kurių džiugu matyti ir Lietuvoje esančių verslų reklamas, kurias aptikau savo asmeninėje Instagram paskyroje:

Screen Shot 2017-06-08 at 17.46.34

Screen Shot 2017-06-08 at 17.46.58

 

Taigi, Instagram Stories ads yra naujas ir išties smagus būdas pasireklamuoti naujoje aplinkoje. Šis būdas prieinamas visiems ir jį paleisti tikrai nereikia didelių pastangų. Visada verta išbandyti tai, kas nauja, o vėliau analizuoti rezultatus ir tobulėti. To linkiu ir Jums – išmėginkite ir ieškokite to, kas duos geriausius rezultatus, na, o jei nesiseks – visada galite kreiptis į mus J.

Social media drummer,
Viltė

Dalintis

Susisiekite