fbpx

Facebook Premiere – sukurkite intrigą vaizdo įrašams

2019 15 kovo

Video turiniu socialiniuose tinkluose jau nieko nenustebinsi. Tai socialių tinklų trendas, kuriuo sekame jau ne pirmus metus. Į tai reaguodami, socialiniai tinklai taip pat nesnaudžia – kuria naujus ir inovatyvius būdus platinti video turinį. Apie vieną iš jų – Facebook Premiere šiandien trumpai šiame blogo straipsnyje.

Facebook turinio platinimo algoritmas prioritetą teikia būtent video formatui, todėl vaizdo įrašai sulaukia didesnio dėmesio bei įsitraukimo nei nuotraukos ar tekstai.
Video turinio platinimo galimybės Facebook platformoje yra kelios: sukurtą video turinį pasidalinant įprastai, transliuojant gyvai „Live“ arba dalinantis video turiniu prieš tai minėtų platinimo metodų tarpiniu būdu – su Facebook Premiere.

Pats pavadinimas skamba įdomiai ir intriguojančiai, ar ne? Lyg būtume kino režisieriai, kviečiantys į savojo video šedevro premjerą.

Tai kokia gi yra ši santykinai nauja ir intriguojančiai skambanti Facebook Premiere funkcija?

Paprastais žodžiais tariant – tai vaizdo įrašo pasidalinimo su savo sekėjais būdas, apjungiantis įprastą video pasidalijimą ir „Live“ transliaciją. Pasinaudoję šia naujove, jūs galėsite įkelti vaizdo įrašą, kuris vietoje įprastinio atvaizdavimo naujienų sraute, video fanams pateiks intriguojančiai atrodantį pranešimą apie „netrukus pasirodysiantį vaizdo įrašą“.
Tai tarsi kino teatro filmų premjera, kai yra žinoma, kas bus rodoma bei kada bus rodoma, bet pačio video turinio iki to laiko pamatyti dar nėra galima. Principas panašus į „Live“ transliaciją, tik jums nereikės realiu laiku kalbėti prieš kamerą – galėsite viskam pasiruošti iš anksto!

Čia ir atsiskleidžia didžiausias šios naujovės privalumas! Facebook Premiere leidžia planuoti ir viešinti vaizdo įrašus kaip gyvas akimirkas, informuoti ir intriguoti žiūrovą dar prieš išplatinant patį video turinį.

Facebook Premiere suteikia:

• Pirmoji supažindinimo žinutė, kuri puslapio fanams pristatys, jog bus viešinimas vaizdo įrašas
• Žiūrovai turės galimybę „užsiprenumeruoti“ pranešimus ir priminimus, kad nepraleistų video turinio publikavimo momento
• 3 minučių atgalinis laikrodis prieš vaizdo įrašo pradžią
• Vaizdo įrašo transliacija su „Premiere“ ženklinimu
• Fanams suteikta galimybė komentuoti, spausti „patinka“ ir dalintis vaizdo transliacija dar iki turinio paskelbimo momento

Tačiau koks gi skirtumas tarp naujosios „Premiere“ funkcijos ir įprastinių vaizdo įrašų? Viešindami reguliariai planuojamus vaizdo įrašus, jūs apie juos savo žiūrovams paskelbiate tik tada, kuomet jis tampa „gyvas“. Naujoji funkcija jums leidžia jau iš anksto sudominti žiūrovus ir skatinti juos grįžti į puslapį dar kartą. Taip galima pasiekti dar didesnį fanų įsitraukimą ir užsitikrinti platesnę turinio sklaidą.

Natūraliai kyla klausimas, o kodėl man tai turėtų būti aktualu ir kaip aš galėčiau panaudoti šią galimybę?

Facebook Premiere funkcija labiausiai tinka ypatingos svarbos skelbimams arba pasikartojančiam turiniui. Tam, kad pritrauktumėte kuo daugiau dėmesio savo naujos kolekcijos ar produkto pristatymui, išankstinis informavimas, suteiks didesnį pasiekiamumą. Kitu atveju – kai kuriate pasikartojantį turinį, pvz. atsakymų į fanų klausimus video rubriką, – toks turinys leis jūsų fanams susiplanuoti, kada jie galės pamatyti naujausią rubrikos „seriją“, o žmonės galės pradėti kalbėti apie tai iš anksto!

Trumpai tariant – Facebook Premiere funkcija skirta sužadinti žiūrovų smalsumą ir paraginti susiplanuoti laiką naujos premjeros žiūrėjimui.

Pabaigai pakalbėkime apie techninius reikalavimus. Jie yra šie:

• Vaizdo įrašai turi būti bent 30 sekundžių trukmės
• Vaizdo įrašai turi būti 30 kadrų per sekundę ar mažiau
• Vaizdo įrašų rezoliucija neturi būti didesnė nei 1920x1080p.
• Maksimalus vaizdo įrašo failo dydis gali būti iki 10 GB.
• Premjera turi būti suplanuota bent prieš 10 minučių iki jos pasirodymo
• Vaizdo įrašo paskelbimo data gali būti nutolusi iki 7 dienų

Naudotis šia funkcija yra tikrai lengva. Įprastiniu būdu keldami vaizdo įrašą, pamatysite, kad aktyviojo lango apačioje yra mygtukas su užrašu „Premiere“. Jį paspaudę jūs galėsite pasirinkti įrašo viešinimo data bei laiką, įkelti norimą viršelio nuotrauką ir žinoma pridėti tekstą, kuris dar labiau skatins vartotojų įsitraukimą.

Kaip ir visomis Facebook naujovėmis geriausia naudotis tuomet, kol jos dar yra „karštos“. Facebook algoritmas matydamas naujos funkcijos naudojimą, įrašą vertins palankiau ir jį parodys didesnei žmonių auditorijai, taip platindamas naujieną apie šią funkciją.

Taigi nieko nelaukite, griebkite vaizdo kameras ir pasiruoškite žiūrovų lavinai jūsų premjerų metu!

Socialinių tinklų būgnininkas,
Deimantas

Dalintis

Susisiekite