Žingsnis po žingsnio: Facebook Messenger reklama

2017 rugpjūčio 3

Tik prieš dvi savaites spėjome jums pristatyti neseniai atsiradusią Facebook Messenger reklamą. Jei esate iš tų, kurie nusprendė ją išbandyti, kitas svarbus žingsnis – tokios reklamos parengimas. Šiame blogo įraše apžvelgsiu Messenger reklamos kūrimo eigą. Tikiuosi, kad tai jūsų įmonei ar organizacijai padės pasiekti tikslinę auditoriją dar efektyviau.

Visų pirma, prieš pradėdami kurti reklamą turėtumėte žinoti, kad galite pasirinkti 2 skirtingus šios reklamos būdus: išsiųsti jiems reklaminę žinutę nuo jūsų puslapio (Facebook apmokestina visas žinutes, nepriklausomai nuo to ar jos buvo atidarytos) arba nukreipti žmones į pokalbį su jūsų puslapiu. Gaila, tačiau pirmasis reklamos būdas dar nėra prieinamas visiems Lietuvos vartotojams. Antruoju atveju jūsų reklamos tikslas – pokalbis Messenger aplinkoje. Todėl apžvelgsiu tik antrąjį.

 

Nukreipimo į pokalbį reklamos nauda

Nukreipimo į pokalbį reklama jums atveria daug galimybių, nes ruošdami ją galite naudotis visais Facebook tikslinės auditorijos nustatymo įrankiais. Jei anksčiau galėjote bendrauti tik su tais klientais, kurie parašė jums tiesiogiai, šiandien galėsite bendrauti ir su tais klientais, kurie bus nukreipti į pokalbio langą dėka reklaminės kampanijos. Tai yra tie klientai, kuriuos pasirinksite kaip tikslinę auditoriją, kurdami Facebook reklamą.

Kitas nukreipimo į pokalbį reklamos privalumas – ji pateikiama naujienų sraute (News feed) ir Messenger pagrindiniame lange (Messenger Home). Tiesa, nukreipimas į Messenger Home kol kas įjungtas ne visiems puslapiams. Abiejų šių pateikimų atveju nėra braunamasi į žmonių privačią erdvę, kaip kad rašinėjimo nuo Facebook puslapio atveju. Be to, žmonės spausdami reklamą naujienų sraute patys pasirenka atlikti šį veiksmą, todėl tai rodo didesnį jų susidomėjimą jūsų paslaugomis ar produktais.

 

Reklamos rūšys, kurioms galima naudoti nukreipimą į Messenger pokalbį

Norėdami paskatinti žmones bendrauti su jūsų puslapiu žinutėmis tai galite daryti per “Traffic“ir „Conversions“ reklamos rūšis. Svarbu paminėti, kad reklamą galite rodyti tik kompiuterių ir mobiliųjų telefonų naujienų sraute, Messenger Home ir Instagram naujienų sraute.

 

Facebook Messenger nukreipimo į pokalbį reklamos sukūrimas

Toliau pateikiami 7 pagrindiniai žingsniai, kurie užtikrins, kad Facebook Messenger reklamą paleisite sėkmingai.

  • Kaip reklamos kampanijos objektą pasirinkite srauto nukreipimo rūšį.

  • Pasirinkite tikslinę auditoriją.

  • Pasirinkite vietas, kuriose reklama bus rodoma (nepamirškite, kad tik aukščiau paminėtose vietose Facebook tai leidžia daryti).

  • Apibrėžkite norimą biudžetą.

  • Svarbiausia, nepamirškite žmonių nukreipimo vieta pasirinkti Messenger.

  • Taip pat, pasirinkę “Set up Messenger Content” suformuokite savo žinutę. Čia galite kelti tekstą, nuotraukas, vaizdo įrašus bei pridėti mygtuką, nukreipiantį į jūsų svetainę!

  • Galiausiai, spauskite “Publish” ir sekite reklamos rezultatus. Štai taip jūsų reklamą matys žmonės naujienų sraute:

 

Apibendrinant galima teigti, kad šis reklamos būdas suteikia daugiau galios prekės ženklams ir yra draugiškesnis žmonėms. Čia jūs galite pasirinkti tikslinę auditoriją, nesibraunate į asmeninę žmonių erdvę ir neteršiate jų Messenger paskyros reklaminėmis žinutėmis. Pats reklamos sukūrimas yra lengvas ir nedaug skiriasi nuo įprastos srauto nukreipimo reklamos, todėl pasinaudokite mano instrukciniais žingsniais ir jau dabar paskatinkite žmones konsultuotis dėl jūsų teikiamų paslaugų ar produktų!

 

Social media drummer

Neringa

 

Dalintis

Sužinokite naujienas pirmieji!

Gaukite patarimus, naujausius straipsnius ir informaciją apie renginius. Jau šimtai žmonių prenumeruoja, nepraleiskite naujienų ir jūs!
El. pašto adresas
Saugu ir jokių reklamų

Susisiekime