Facebook gali parduoti: Facebook pixel

2017 lapkričio 24

Turbūt pastebėjote, kad Facebook nenustoja mūsų bombarduoti naujovėmis, kurios suteikia dar daugiau būdų pasiekti savo tikslinę auditoriją. Neabejoju, kad ne vienas marketingo specialistas savo stalčiuje turi emergency packą, kuris susideda iš nuskausminamųjų ir stiprios kavos, kadangi ko ne kasdieną tenka aiškintis naujausias reklamos galimybes ar įrodinėti klientams, jog socialinis tinklas iš tiesų GALI padėti parduoti. Taigi, skubu papasakoti, kas yra tas Facebook Pixel, ir pasidalinti argumentais bei patarimais, kaip šį programinį kodą išnaudoti pardavimų skatinimo aspektu.

Facebook PIXEL tai Facebook reklamos pulte sugeneruojama svetainės kodo dalis, kurios įdiegimas tam tikros įmonės svetainėje leidžia Facebookui matyti, kokie žmonės lankėsi joje. Tokiu būdu suformuojama Facebook auditorija, kuriai galima pateikti specifinę reklamą.

 

Jei kyla klausimas ,,kam to reikia?“

  1. Reklamos efektyvumo matavimas

Viena iš Facebook Pixel savybių yra ta, kad šio kodo pagrindu galima sekti reklamos efektyvumą. Galima teigti, kad šio programinio kodo pagalba galite aiškiai įvertinti, ar Facebook veikianti reklama yra efektyvi, t.y. kiek ji atneša konversijų (pardavimų, registracijų, kt.) Facebook Pixel padeda sekti „įsidėjimo į krepšelį“, „pirkimo“, „kontaktų formos užpildymo“, tam tikros skilties aplankymo ar kitus įvykius. Todėl gavę reklaminės kampanijos rezultatus galime daryti kiekybines išvadas, pavyzdžiui, teigti, kad vienas investuotas euras atneša 3 ,,kontaktų formos užpildymus“, 5 „įsidėjimus į krepšelį“ ar „1 pirkimą“. Tai akivaizdžiai parodo reklamos investicijos grąžą, ko pasekoje galima mažinti ar didinti reklamos išlaidas.

  1. Apsilankiusio svetainėje grąžinimas į svetainę

Kiekvienas elektroninės parduotuvės savininkas žino vieną tiesą – kuo daugiau žmonių apsilankys svetainėje, tuo daugiau pardavimų bus sugeneruota. Įmonės verčiasi per galvą, kuria viral filmukus, pristato naujus produktus, įgyvendina viešųjų ryšių kampanijas tam, kad tuos žmones atvestų į svetainę. Vartotojas apsižvalgo, susipažįsta su produktu ir, tik labai retais atvejais, iš karto nusiperka vieną ar kitą produktą. Dažniausiai svetainės lankytojas palieką šį sprendimą „kai bus namuose“, „kai baigsis serialas“ ir t.t., o tai iš tiesų reiškia „pamiršiu, nors gal man ir buvo įdomu“. Akivaizdu, jog tai verslui reiškia, kad investuoti pinigai į žmogaus atvedimą į svetainę, nuėjo vėjais. Bet ne viskas prarasta!

Verslas, įsidiegęs Facebook Pixel kodą savo svetainėje, turi šansą susigrąžinti žmogų atgal į svetainę. Facebook Pixel pagalba galima parodyti specialią reklamą, susijusią su anskčiau lankytojo peržiūrėtais produktais, kuri primins apie jus dar kartą. Iš esmės šis rinkodaros sprendimas vadinamas remarketingu. Tokia reklama yra daug efektyvesnis būdas parduoti, nes vartotojas spausdamas ant reklamos greičiausiai jau žino, ką svetainėje ras, ir dėl šios priežasties yra labiau linkęs įsigyti produktą.

 

Kaip gauti Pixelį?

Viskas paprasčiau nei paprasta. Jums reikės:

  • kompiuterio,
  • pirštų
  • 15 minučių, jei jau naudojate Facebook Ads Manager.

 

Atsidarykite Facebook Ads Manager ir sekite šiuos žingsnius:

  1. Facebook Ads Manager nueikite į Pixel sekciją: http://bit.ly/2zjTU44
  2. Paspauskite „Create a Pixel“
  3. Paspauskite „Create“ iššokančioje lentelėje.
  4. Paspauskite „Set up Pixel“
  5. Pasirinkite „Someone else makes changes to my website“, kurioje Jūsų paprašys įrašyti svetainės progamuotojo el. pašto adresą.
  6. Programuotojas, kuris tvarko jūsų svetainę, gaus visas instrukcijas kur ir kaip patį Facebook Pixelį instaluoti. Iš esmės šia kodo dalį jis įklijuos į nematomą lankytojui „header“ sekciją.

 

Ką daryti, jei noriu sekti tam tikrus specifinius įvykius?

  1. Ties šiuo žingsniu reikės paplušėti daugiau, nes reikės generuoti atskiras kodo dalis atskiroms svetainės sekcijomis. Kaip tą padaryti gali sužinoti ČIA.
  2. Sukūrus ir instaliavus įvykius galėsite sekti žmonių veiksmus tam tikrame internetinės svetainės polapyje, kur norimas ir iš anksto pasirinktas įvykis yra įgyvendinamas.

 

Programuotojas įdiegė Pixelį. Kaip patikrinti, ar jis aktyvus?

Kadangi tai yra svetainės ir programavimo reikalas, Pixel aktyvavimas gali užtrukti ar visai neįvykti dėl menkiausios klaidos. Dėl šios priežasties Facebook leidžia pamatyti, ar Facebook Pixelis yra tinkamai įdėtas. Tą galite atlikti su Chrome naršyklės plėtiniu „Facebook Pixel Helper“. Būtent jis padės įsitikinti, ar jis yra teisingai įdėtas. Daugiau apie tai.

 

Šį kartą tiek. Jei kyla papildomų klausimų dėl Facebook Pixel įdiegimo ar naudos, drąsiai rašyk mums 🙂

 

Social media drummer

Petras

Dalintis

Sužinokite naujienas pirmieji!

Gaukite patarimus, naujausius straipsnius ir informaciją apie renginius. Jau šimtai žmonių prenumeruoja, nepraleiskite naujienų ir jūs!
El. pašto adresas
Saugu ir jokių reklamų

Susisiekime