Facebook‘as tapo vieta, į kurią žmonės eina ne tik bendrauti, bet ir sužinoti apie restoranus, parduotuves ir kitus verslus. Vienas iš svarbiausių ir greičiausiai žmonėms matomų faktorių yra atsiliepimai. Jie leidžia akimirksniu susidaryti nuomonę apie verslą ir nuspręsti, ar rinktis teikiamas paslaugas/produktus. Atsiliepimus Facebook žmonės prilygina asmeninėms rekomendacijoms ir tolesnius sprendimus priima vadovaudamiesi jomis. Todėl verslui ypatingai svarbu rūpintis šia puslapio skiltimi.
Man pačiai atsiliepimai turi didelę reikšmę renkantis produktus. Kartą rinkdamasi gertuvę atsisakiau net kelių parduotuvių, kurios turėjo labai daug pasikartojančių blogų atsiliepimų. Nepaisant to, kad jų kaina buvo priimtinesnė. Ir iš tiesų, kuo geresni atsiliepimai apie verslą, tuo žmonės jį laiko labiau patikimu ir nori užmegzti ryšį su juo. Įsivaizduokite, kad labai norite nusipirkti telefono dėklą. Jį parduoda tik 2 įmonės. Pirmoji turi 3,5 žvaigždučių įvertinimą ir dažnai pasitaikančius komentarus apie vėluojantį prekių pristatymą. Antroji turi 4,5 žvaigždučių įvertinimą ir komentarus apie kokybišką aptarnavimą. Esu tikra, kad mieliau rinksitės pirkti prekę iš pastarosios.
Verslo puslapiai turėtų atsakinėti tiek į gerus, tiek į blogus komentarus. Visiškai nereikia bijoti neigiamų atsiliepimų Facebook‘e, nes čia jūs galite iš karto į juos reaguoti ir pasiūlyti tinkamą problemos sprendimo būdą. Pavyzdžiui, po 1 žvaigždutės atsiliepimu galite palikti savo kontaktus, kuriais pažadate padėti išspręsti problemą. Taip parodysite, jog jums rūpi jūsų klientų nuomonė. Į tai atsižvelgs ne tik prastai paslaugas įvertinęs žmogus, tačiau ir kiti, kurie ateityje skaitys įvertinimų skiltį.
Kita paskata rūpintis savo atsiliepimais yra organinio pasiekiamumo didinimas. Dabar Facebook‘e galima paieška pagal vietą, kai vartotojai ieško verslų įvesdami tam tikrą miestą ar šalį. Pirmumo prioritetas paieškoje yra teikiamas geriausiai vertinamiems verslams! Taigi, kuo geriau vertinamas verslas, tuo didesnė tikimybė atsidurti paieškos viršuje. Tokiu būdu papildomas vartotojų srautas ateina į jūsų paskyrą, o dėl šios priežasties kyla organinis pasiekiamumas.
Galime išduoti paslaptį, jog šiuo metu Facebook išbando galimybę rodyti įvertinimą žvaigždutėmis ir prie puslapio reklamos. Tai reiškia, kad jis bus dar labiau matomas, jei turės atitinkamą įvertinimą.
Kaip turėti gerą įvertinimą? Štai keli būdai:
- Tiesiog paprašykite kliento palikti atsiliepimą. Geriausiai tai padaryti gyvai. Tyrimai rodo, kad 7 iš 10 vartotojų linkę palikti komentarą apie produktą/paslaugą, kai jų tiesiogiai paprašo.
- Pasiūlykite nuolaidą produktui už atsiliepimą, tačiau jokiu būdu nebandykite įtakoti atsiliepimo pobūdžio.
Taigi tam, kad turėtumėte gerą Facebook paskyros įvertinimo reitingą teks kiek paplušėti, tačiau tai pareikalaus daugiau jūsų atsidėjimo ir laiko, nei kažkokių ypatingų strategijų taikymo. Patarčiau atsiliepimų skilties administravimą įtraukti į kasdienių marketingo specialistų užduočių sąrašą. Tokiu būdu prisidėsite prie tikslinės auditorijos nuomonės apie jus formavimo ir organinio pasiekiamumo didinimo.
Social media drummer
Neringa